Gå til innhold

hopper inn her fra desemberklubben :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Da kommer jeg inn her i januarklubben 2011.Siden ho ikke ville komme ut på termin den 28.des.

Er utrolig lei no og håper at det skjer noe snart..Noen vet om noen kjerringråd som kan funke?????

Sex har vi prøvd,gått tur...men hva mer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to. Hadde termin 30. desember, så nå hopper jeg også inn i Januar klubben. Egentlig veldig glad for det jeg da, så slipper mini å være minst i alle sammenhenger i oppveksten.

 

Har ikke så mange kjerringråd å komme med. I forrige svangerskap prøvde vi alt, men han kom nå først på 6 dagen etter termin. Denne gangen har jeg tatt modningsakupunktur og blitt strippet to ganger (før jul), men endte bare opp med å få maserier over flere dager som ikke ble til noe mer. Jeg er moden og har åpning (2 cm), vært det siden medio desember, men knerten er tydeligvis ikke klar til å komme ut i verden enda. Om ikke noe er skjedd innen tirsdag, så blir det ny runde med akupunktur og stripping da. Ifølge jordmor så er sex det eneste kjerringrådet som er klinisk bevist at skal funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så utrolig lei no,gikk jo over me min første også men den her gangen er det mye værres synes eg.Mer bekymret også,så tror jeg må ringe jordmora å få sjekka på mandag.Har time på onsdag men vet ikke om jeg vil vente så lenge....Utrolig deilig å få klaget litt her kjenner jeg..hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, hadde termin 26. Syns egentlig d går ganske greit men av medisinskegrunner blir d sansynligvis keisersnitt i morra. Lykke til med kjerringråda og tiden fremover, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...