Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Hvis jeg tar fingeren hans og stikker den i musa mi, da kan jeg være sikker på å få meg en runde. hihi ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Gir jeg ham et tungekyss er han klar som et egg
Himmel og hav Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Jeg ser på han med "vil ha deg"- blikket mitt. Det duger!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Jeg er sub, så jeg trenger ingen triks jeg. I tillegg har jeg en "konstant" kåt mann. Altså ingen trisk, ingenting. Her får jeg så ofte og mye jeg vil uansett.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Samme her. Trenger ingen triks. Han er alltid klar
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 tar på meg gorilladrakta mi og synger "oggabogga oggabogga" mens jeg klør meg på tissen. Da ern klar!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 I morges stod jeg naken foran klesskapet, bøyde meg ned for å åpne en skuff, og da kom han og tok meg bakfra. Det enkle er ofte det beste;)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Fingre meg selv i musa og kline fingrene mine utover leppene hans, for så å kysse ham...Dèt tenner de fleste menn jeg har vært borti...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå