Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Blir lagt inn til uken for ks pga seteleie.. Lurer på hvor lenge som er "normalt" å være på barsel etter ett slikt inngrep? Er ikke så sugen på å tilbringe så mye tid på sykehuset
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Tror 4-5 dager er normalen, men kjenner folk som har vært på barsel både kortere og lenger, det kommer helt an på formen.
Rapunzella Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Jeg var en uke. La det gå den tiden du trenger for å kunne bevege deg og stelle barnet greit. Jeg var lei etter en uke, men i den store sammenhengen er det jo ikke lenge. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Takk for svar Fornuften sier jeg skal være der så lenge jeg kan, men er ikke så veldig glad i sykehus Men får vel se an formen og da
Rapunzella Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Barselavd. er liksom ikke helt som de andre avdelingene på sykehuset. Ikke fokus på sykdom på samme måte. Nyt å få hjelp av de ansatte og hvile, og kjenn etter på hvordan formen din er.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Jeg var på sykehus 5 dager. Skulle vel vært der noen dager til, men så skulle jeg flytte fra enerom og det orket jeg rett og slett ikke. Formen var såpass greit og sykehus veldig kort unna, da var det godt å reise hjem. Fordelen med sykehus er at man kan gi barnet til folk som er kompetent og til alle døgnets tider, er man hjemme står plutselig 2 hjelpeløse amatører foran babyen klokka 3 om natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå