Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Spiste en hel eske i går:( Jada fydda meg, må trimme i 2 hele uker nå.
Tante Blås Squaw Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Hehe, har hatt et kortvarig, dog lidenskapelig forhold til den, ja ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Ja Lindt sjokolade er kjempegodt! Litt vel søt kanskje, men vekker gode barndomsminner fra mange ferier hos familien i Sveits :-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Lindt, Feodora, Hachez, Valrhona for spesielle anledninger. Milka og Ritter Sport for vanlige lørdager. Importerer selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå