Tante Blås Squaw Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Idag er meldekort-dag for oss selvstendig dagdrivende. Så jeg går inn på nav.no. "Tjenesten du forsøker å benytte er dessverre ikke tilgjengelig mellom kl. 23.00 og 07.00." Jaha - klokken viser litt over 11. "Hvis du får denne meldingen utenfor denne tidsperioden betyr det at vi har driftsproblemer." No shit Sherlock! Gnnn! Jeg aner ikke hvem som driver navs nettsider, men vær så snill - gi vedkommende en drøss dyktige, arbeidsnarkomane assistenter. Siden ligger jo oftere nede enn Rune Rudberg!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Det stod melding på nav i går at tjenesten var nede fra klokken 09-18 00 og at man kunne sende meldekort enten før klokken 09 eller etter klokken 18 og at man da ville få normal utbetaling!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Nedetid på noen selvbetjeningsløsninger (meldekort) lørdag Publisert 29.12.10 På grunn av systemvedlikehold vil enkelte tjenester på nav.no ikke være tilgjengelig lørdag 01.01.2011 mellom kl 0900-1800. Det vil i denne perioden ikke være mulig å logge seg inn på Din Side og sende elektronisk meldekort. Følgende selvbetjeningstjenester er utilgjengelige i perioden: ■Send elektronisk meldekort ■Registrering som arbeidssøker ■Logg inn Din side arbeid Meldekortene kan sendes inn i perioden lørdag 0700-0900 og fra kl 1800 til kl 2300. På søndag vil det være åpent som vanlig fra kl 0700 til kl 2300. Dersom du sender meldekortet innen klokken 19 mandag 3.01 vil du få utbetaling som normalt
Tante Blås Squaw Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2011 Jada, jeg kan lese ;o) Men siden ligger FORTSATT irriterende ofte nede.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Det har jo stått lenge at i dag var det stengt mellom kl.. til ... Jeg har sett det har stått i flere uker. Men det er irriterende at den er nede så mye ja!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Så rart, jeg har aldri opplevd at den har ligget nede når jeg skal sende meldekort, bortsett fra denne gangen. Har sendt på lørdager et halvt år nå og fått penger på onsdag-veldig fornøyd med servicen jeg:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 For oss uinnvidde; hvorfor kan man ikke sende inn meldekort mellom klokken 23 og 07?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Ja,nav sine sider for meldekort er håpløse avogtil.De er jo nede alt for ofte. Jeg prøvde å få sendt meldekort i 21 tida i dag,men da var siden også nede.Så da får jeg prøve meg i morgen å få sendt meldekort. Skal en absolutt sende meldekort når en er midlertidig ufør,bør sannelig tjensten virke som den skal.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 Fortsatt nede.... Og på forsiden står det ingenting om når det forventes å fungere igjen...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 Var i orden sent i går kveld for jeg fikk sendt før jeg gikk til sengs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå