Gå til innhold

Syns dere jeg var uansvarlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 barn på 3 og 5 år og når vi skulle ut å se på rakettene i natt,så syns 3 åringen det var skummelt og ville inn..Fulgte inn og så sa hun at jeg kunne gå ut igjen for hun skulle være inne og passe på hunden..Jeg gikk ut og stod 3 meter fra ytterdøra,gikk inn og sjekka henne etter et par minutter og det gikk bra så da gikk jeg ut igjen til eldstemann..Var inne alene kanskje 10 minutter tilsammen,og hun ble sjekka 3 ganger på de 10 minuttene... Men fikk litt dårlig samvittighet når hun var inne alene selv om vi var rett utenfor da,5 åringen ville se ute,men syns det var for skummelt å være ute alene...Men eldste var blid og glad så hadde ikke vært redd,stod p ålys inne og tv stod på så ikke hunden skulle merke noe (men er ikke redd heller,men har på lys og lyd for det)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg ikke. Du kjenner best dine egne barn og dyr. ;)

Skrevet

Nei det synes jeg ikke..

Skrevet

Absolutt ikke, dere var rett utenfor og 3 åringen kunne bare åpnet døra hvis det var noe.

Skrevet

Ikke uansvarlig, men litt kald kanskje? Aldri i verden om jeg hadde latt en treåring være alene inne klokken tolv nyttårsaften. Syns øyeblikket når klokken runder midtnatt er magisk og vil ikke at noen skal være alene da. Vi har delt oss, en inne og en ute hvis ungene har hatt forskjellige ønsker.

Hadde jeg vært alene med barna hadde 5åringen måtte vært inne han også, evt latt han være ute med gode naboer som passet på ham.

Skrevet

Man kjenner selv best sine egne barn og dyr, så alt jeg kan si er at jeg ville ALDRI latt min 3 åring passe bikkja mi alene på nyttårsaften. Men nå er både hunden og ungen min redde for fyrverkereri og smell..

Skrevet

Hunden lå i bur og 3 åringen var ute akkurat kl.00,men ville inn etter å ha sett ett par raketter,så vi var sammen ute når vi gikk inn i 2011..

Og hadde dert vært noe så hadde nok åpnet døra når vi stod rett utenfor,men når vi var inne sånn ca hvert 3 minutt så rakk hun ikke å lire på oss heller..

Skrevet

hvorfor skulle det være uansvarlig?

Og hvorfor trenger du bekreftelse på at det ikke vvar det.?

Hos oss , ville ingen av ungene ut klokken 12.

Så 3 stk barn var inne, mens vi andre var ute.

De er 7år, 5 år, og 4,5 år.

Sto rett utenfor verandadøra og tok bilder, mens de sto i vinduet og så raketter,

Ser ikke problemet jeg i alle fall. :-)

Skrevet

Jeg lurer også på hvorfor du trenger en bekreftelse...Stol på deg selv!

Skrevet

nei jeg synes ikke du var uansvarlig...og hva var galt med at hun lot 3åringen være inne alene i 10 min??? når hun var rett utenfor døra!

dere som sier det er litt overhysteriske, og dere går vel aldri ut med søpla eller ser i postkassa når barne deres er inne alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...