Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Har sett så mange innlegg her på anonymforum som refererer til personer som HI. Er dette en forkortelse jeg ikke forstår, eller er det faktisk en person som kaller seg HI? Ble bare så nysgjerrig. Har vært på BarniMagen av og på i 2-3 år (fordi jeg ikke har lykkes å gjennomføre et svangerskap enda) og alle ganger har jeg vært borti litt spesielle innlegg der HI er nevnt. Har trodd det var en person som likte å provosere litt, men nå begynner jeg altså å lure på om det rett og slett er en forkortelse som jeg ikke forstår.Håper noen kan gi meg en forklaring på dette.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 HovedInnlegger. Altså den som startet tråden. Brukes vel mest der man kan være anonym og ikke lett skiller HI fra de andre ved hjelp av navn.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 ÅHH, takk! Det var godt å få klarhet i
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Jeg lurte selv lenge på hva for en som HELE tiden kommenterte i alle debattene, så for meg en Hilde Iversen eller noe...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 I de fleste forum heter det trådstarter, det burde det gjort her også. "Innlegger" er dessuten et kvasi-ord, som jeg mistenker er funnet opp av noen på forumet her. Se bare hvilken beskjed som kommer av og til; "Du må være innlogget for å skrive innlegger". Innlegger?? Etter min mening heter det verken en innlegger, eller flere innlegger. Det heter en trådstarter, og flere innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå