Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 har hanglet med helsa lenge nå...halsbetennelser og andre ting...nå har jeg hatt hoste og luftveis problemer i en mnd og jeg har fått cosylan som IKKE funker noe!Får ikke noe annet.... Men jeg lurer på om det kan være noe annet...føles ut som det er masse lo igjennom hele halsen og da må jeg hoste, i tillegg har jeg vanvittig vont i brystene/eller lungene når jeg hoster..... what to do...blir sprø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå