Gå til innhold

Når pakker dere bort julen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ryker juletreet og resten av julepynten idag, men var det ikke noe med 13.dag jul fra gammelt av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen kanskje. Litt lei av jula etter 2.juledag jeg da. :) Og nå er det hvertfall over. Drysser gjør treet også. Så ut med den!

Skrevet

Tipper det blir på mandag når barna er i bhg. Det pleier å være første mulige dag etter nyttår.

Da er jeg lei =)

Skrevet

Juletreet har forsvunnet allerede, det forsvant når ungene dro på besøk til slekt i romjula. Kattene fant ut at juletreet var ett lekeaparat, så det var deilig å få det vekk.

Lurer på å ta resten av julepynten idag. Snart bursdag i hus, så deilig å få det vekk før barnebursdagen inntar huset.

Skrevet

det blir nok på mandag tipper jeg mens jeg og minsten er alene i huset og de to andre i bhg og jobb.

Skrevet

Her ble julen pakket vekk i dag tidlig. Vi ryddet unna før frokost, og så ble det pepperkakehus og kaffe etterpå. Nå har vi ryddet og vasket og holdt på.

Senere i dag skal vi bort på middag og i morgen skal vi ha besøk, så det var godt å få det gjort.

Skrevet

Tar det nok i løpet av uka tenker jeg..

Skrevet

Juletreet gikk akkurat.. Det var helt dødt... pga at vi gjorde det feil når vi tok det inn i huset, OG en katt som har mishandlet det til døde siden 23 desember... Var så utrolig deilig å få det ut. Neste år blir det plastikk. Resten av julen får bli litt til.

Skrevet

Som oftest 13.dagen. Altså 6.jan. :)

Skrevet

Her tar eg litt hver dag. begynner på søndag :) da ryker julapynten, så tar eg juletreet på mandag etter jobb rekner eg med. orker ikke ha det lenger. savner mine "gamle" gardiner og duker ;)

Skrevet

Jeg begynner idag, men husets herre vil ha grana stående noen dager til - så det får han :o)

Skrevet

Vi ryddet bort julen i går, alle nissene skulle reise hjem og sove.

Skrevet

Blir vel på tirsdag tenker jeg, da ungene skal i bhg :)

Skrevet

her blir det på torsdag, da skal huse vaskes så da tar vi julepntet samtidig, gjør det når vesla er i bhg så går det litt fortere :)

Skrevet

Her har vi jul i jula, og det vil si mellom 24. desember og 20. dag jul, altså 13. januar. Juletreet får i alle fall stå til rundt 10. januar, og da går vel det meste av det andre også. Og så tar vi julegardinene en eller annen dag senere.

Skrevet

Seinest mulig! Tipper vi tar det neste helg. Julegardinene tror jeg skal få være opp litt lenger, er jo så koselig :)

Skrevet

Har tatt litt etter litt siden 2.juledag. Blir så dritalei av julepynten. Er ikke av de som pynter tidlig i desember heller. Treet røk i går. Nå er det kun noen stjerner i vinduene og lys utendørs igjen. Det blir jeg ikke lei av. Mamma tar ned sitt 20. dag. Jeg holder på å spy når jeg fremdeles møter på nisser og granbar langt ut i januar. Mentalt er jeg ferdig med jula så snart gavene er åpnet på julafta.

Gjest happy mom:)
Skrevet

Fjernet alt i dag. Har kun noen kubbelys igjen...

Treet kastet vi ut for 2 dager siden, drittlei juleting nå

Skrevet

I morgen. Må nok en tur på butikkene til uka for å kjøpe litt nytt, bla kubbelys og nye puter. Koselig med jul i stua, men nå er jula over. :o)

Skrevet

Her går det alltid 6. januar (13. dag jul;)

Skrevet

Her ryker julepynten alltid 1.januar. Når vi er kommet over i et nytt år, er julen definitivt over for min del!

Skrevet

Min mor er fra Gudbrandsdalen å iallefall fra "gammelt" av der, var det vanlig å hive ut pynten 20.dag jul - så her har det også blitt tradisjon.

Skrevet

20 dag jul,forsvinner nok juletre og vindusbelysning.

mulig det andre forsvinner før, men jeg synes det er litt koselig å ha det i hus litt lenger jeg da....var så fornøyd med juletreet også i år :-)

Skrevet

Alt forsvant idag. Juletre, julepynt, duker og gardiner- Alt er borte :)

Skrevet

20. dags jul her i huset. Er så koselig med julen, og ungene elsker all pynten. Jeg blir aldri lei av julen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...