Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Har en sambo som klager på for lite kontakt, som kos osv etter at jeg har spydd i 9mnd pga gravid, sliter med å takle min egen kropp. Jeg prøver virkelig å komme tilbake til normalen. Nå lå minsten i sengen sin og sov godt, eldste satt på loftstuen å så på film og kosa seg. La meg inn i sengen til sambo, bare å ligge inntil ham og den slags kos, men ble heller jaget ut fra rommet vårt i stedet. Har vært så mye negativt i -10, kun sambo og ungene som har holdt meg oppe. Men nå vil ikke sambo ha meg i nærheten en gang. Godt nytt år...ja jeg kan jo håpe. Han skal i alle fall holde godt kjeft og ikke komme med syting lengre for at han ikke får kos, når jeg presser meg selv til å la ham komme nær meg igjen etter svangerskapet ( har hatt et VELDIG dårlig sv.skap) , så kaster han meg bare ut av rommet i stedet. Som om jeg har ønsket at jeg skulle begynne å hate min egen kropp slite med å gå i dusjen fordi jeg ble naken, kun meg selv på badet, men fy søren. Føler han prøver å gjøre det samme mot meg nå. :-( Sku heller skrevet et jublende innlegg her og godt nytt år og alt er perfekt osv.... Godt nytt år folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå