Mammapudding Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Drømmer at jeg har sex, vet ikke med hvem og drømmer ikke helt likt hver natt, men ender alltid med å ha sex Tyder kanskje på at det har blitt mye sex nå i prøvetiden, hehe
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Hehehe, kan være det ja Sex både natt og dag du nå Hvordan går det med deg da? Når er ikm? Godt nyttår!!
Mammapudding Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 Hihi, ja her er det sex døgnet rundt..er jo nesten utslitt Godt nyttår til deg også Du har vel ikm i disse dager eller? Min er 7-8.januar..skal prøve å vente til 8.jan før jeg tester:) Men kan hende jeg ikke holder lenger enn til 7. Min søster tror jeg er gravid, hun visste ikke at vi prøvde, men spurte meg om jeg er det fordi hun fikk en sterk følelse av at jeg var gravid og at hun klør sånn på magen, noe hun pleier å gjøre hvis noen hun kjenner er gravid..så blir jo spennende Og du har jo også spådd graviditet på meg i løpet av 3 mnd, og det var vel i begynnelsen av desemer eller slutten av november
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Ja hadde ikm i går, men venter på tanta, tok en test i går og den var hvit så dro på fest i går..føler ikke at vi traff denne gangen, mener el kom når jeg og kjæresten var fra hverandre, så vi har liksom enda ikke fått prøvd "skikkelig", så nå vil jeg bare at tanta skal komme så vi kan få en sjans til å virkelig PRØVE denne måneden! hehe. Skal være forbudt å være fra hverandre hele januar Spennende at søstra di tror du er gravid da, morsomt tegn at det klør på magen, hihi. Blir spennende da, en uke igjen for deg å vente Har du noen tegn?
Mammapudding Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2011 Kjipt hvis dere ikke traff da, men håpet er jo ikke ute før mensen kommer da.. Men traff dere ikke så får dere leke kaniner hele januar da jeg var gravid med Leah visste jeg ingenting, men samboern min etterlyste mensen på julaften da det er typisk meg å ha mensen på julaften, bursdagen hans osv Men jeg mente selv at jeg var pms pga ufattelig vonde pupper og drakk et par drinker den kvelden..måtte teste 3.juledag når apoteket åpnet ov var da 6 uker på vei..så vet du nå det (Leah tok nå ingen skade av de 2 drinkene altså, ) Er en lang uke igjen å vente ja! Har egentlig ingen tegn..hadde veldig vondt i magen 5 dager etter el og det var murringer fra samme dag og til i går, i dag merker jeg ingenting. Vet jo egentlig ikke om jeg hadde el på julaften heller, men hadde slim 22., 23. og litt 24. så regner med at det var rundt da..EL-kalkulatoren sa el 25.des så det kan jo stemme Hadde også litt kvalme 3-4 dager etter EL, noe jeg også hadde sist mnd, så er rimelig sikker på at EL var den helga De smertene i magen minnet om menssmerter og kan jo ha vært el-smerter eller som jeg håper festesmerter Eller for mye julemat og sjokolade..veldig vanskelig å si som vanlig Håper du får svar enten med mensen eller ny test snart Når skal du teste igjen om ikke mensen kommer?
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Blir jo litt nervøs for at jeg har drukket, men er liksom så utrolig sikker, og når testen viste helt blank i går også så tok jeg det for sikkert. Drakk ganske mye i går..en flaske vin, og har drukket vin til maten i jula også :S Nesten så det hadde vært typisk hvis det er nå det hadde klaffet, da hadde jeg fått dårlig samvittighet. Meen tror det fortsatt ikke hehe. Tenker å teste i morgen om tr ikke har vist seg. Når starter du testefesten da?
Mammapudding Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2011 Uansett om det har klaffet eller ikke så tror jeg ikke du skal tenke så mye på at du har drukket, det er vanvittig mange som drikker før de vet at de er gravide. Det som er viktig er jo at du ikke fortsetter å drikke Men skjønner hva du mener, jeg var så lei meg for at jeg hadde drukket alkohol når jeg var 6 uker på vei, var jo ca 6 mnd siden sist jeg hadde drukket noe og så drikker jeg når jeg er gravid liksom..kjempetypisk Du må oppdatere når du har testet:) Jeg skal teste på lørdag 8. tror jeg..kanskje 7. Men ikke før det Har heldigvis ikke tid til å teste om morgenen før jobb, så må bli når jeg ikke skal på jobb og da er jo helgen eneste mulighet Men barnehagen har stengt 7.pga planlegging, så mulig jeg ikke klarer å holde meg lenger enn til da Sist mnd var syklusen på 32 dager, så det er det jeg tar som utgangspunkt denne gangen også, og da er vel ikm på fredag. Søstra mi syns jeg skal teste med en gang..men hvis el var på julaften så er det jo aaaalt for tidlig Lurer veldig på om jeg kommer til å drømme det samme i natt igjen..har ikke hatt sex i våken tilstand på noen dager så
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 det ble klaff... :-O Er i sjokk jeg, og har dårlig samvittighet, men prøver som du sier å tenke at det skjer med mange.. og leste nettopp at hvis spiren klorer seg fast ut uke 5 så har det mest sannsynlig gått bra så man skal ikke plage seg selv med at man drakk alkohol..men føles jo selvfølgelig ikke bra likevel. Krysser fingrene for at det sitter videre! Nervøs og glad Håååper du kommer etter Leahpudding, har en god følelse på deg Ble det drøm på deg i natt? hehe. Stor klem!
Mammapudding Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2011 Jada, hadde sex i natt også Aner ikke hvem det er jeg har sex med, men han var nå der i natt igjen :-O Føler meg jo nesten litt pervers Zassy det der går heeeeelt fint Jeg skjønte at du var det etter den streken din i søpla i går Håper såååå at jeg kommer etter deg om en liten uke!!
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Hehe så gøy at du drømmer det samme fortsatt, du er litt pervers ja... neida!! hihi. Ja du mååå komme etter neste uke :-D venter på deg! Klem.
Mammapudding Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2011 Hihi, ja er nok litt småpervers I dag har jeg og samboern en date, så kanskje jeg slipper unna denne drømminga Tenk at du er gravid zassy
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 Koss går det me murringene mammapudding ?? Her er det fortsatt litt murringer og ømme pupper!! Mannen er sikker på at jeg er gravid men har ingen god følelse selv
ønsker * magetroll <3 Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 jeg drømmer at folk klapper meg på magen og sier gratulerer! og jeg blir sjikkelig fornermet og er frekk og sier at jeg ikke er det! 2 natt på rad nå blir jo heelt tullette av all denne babygreia! men gud så gøy det er i tillegg krysser fingrene for oss, at dette året er vårt! <3 og gratulerer så myyye til deg zassy
Mammapudding Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2011 Hehe, ja man blir jo litt smårar av å være prøvere Begynner å lure på hva drømmene mine prøver å fortelle meg, at jeg har for mye sex eller ikke nok..haha Når det gjelder murringene så kjenner jeg de bare om natta nå, og det er ikke så ille som det var i begynelsen av uka, for da var det vondt! Fikk vondt i ene brystvorta i dusjen i dag, var veldig ubehagelig når dusjstrålen traff..men sånn var det i forrige pp også, så det tar jeg egentlig bare som et tegn på pms Er også litt irritabel, og det også er jeg før mens..så er vel litt redd for at mensen dukker opp til helga. Men slutter ikke å håpe før den kommer! Har også litt gul-aktig utflod..det kan jeg ikke huske å ha hatt før, men det er vel ikke noe spesielt tegn på noe? Det har vart i et par dager nå. zassy: Har du noen andre symptomer enn positiv test nå? Da jeg testet positivt med Leah så begynte jeg å kaste opp bare noen dager etterpå, før det hadde jeg bare vært kvalm med brekning en gang. Så lurer på om det var litt psykisk :-O Men var jo lenger på vei enn det du er da
bomsa Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 ville bare si at jeg drømmer noe sinnsykt hvær gang jeg er gravid.... Bare sånn til etteretning...:-D
Mammapudding Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 2. januar 2011 Sånt liker vi å høre når vi sitter å leter etter tegn Husker faktisk ikke om jeg drømte mye da jeg var gravid med Leah..hadde jo vært greit å huske
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 Ja eg og prøver å tenke at alle symptomene er pms ..er så vanskelig akkurat mellom EL og Ikm .. Tolker hver minste tegn fra kroppen ... Men nå er jeg minst 7 dpo og ingen spotting enda og det e et godt tegn.. Så nyte hver dag uten for det e bra uansett utfal
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Leahpudding&mammapudding : Det er rart, men føler jeg har mer symtomer nå som jeg vet det, hehe, når jeg tenker tilbake nå så er det rart egentlig at jeg ikke så det da også..Det streifet meg heelt i begynnelsen etter el (kanskje rundt befruktning?) at jeg ble så tett i nesa..har vært tett helt siden da (men har også fått influensa så kan være bare det, men i begynnelsen var jeg ikke syk, bare helt tett,holdt på å bli gal av å ikke ha nesespray tilgjengelig Og hver morgen når jeg skulle snyte meg så kom det littegrann blod, noe jeg synes var litt rart.. ) Og i de samme dagene så kom det mye utflod (bare en dag) det var så mye at det rant ned i do (beklager ekle detaljer) og det var hvitt. Ellers kjenner jeg godt at det er noe i magen nå, kommer med jevne mellomrom, føles som om mensen kommer i blant, og ellers kjenner jeg at hvis jeg beveger meg raskt eller hoster hardt så blir det veldig vonde "stikk". er sykt trøtt (men som sagt influensa). Har ømme pupper, det som var forskjellig fra vanlig er at jeg som regel alltid har ømme brystvorter før mensen, men denne gangen er det selve puppene som er ømme, det ene mer enn det andre. Ja det er vel egentlig det, man kan finne litt symptomer hvis man leter, hehe, gruer for kvalme da, men må bare ta det som det kommer, nyter at jeg føler meg i fin form nå Satser på at dere er sanndrømte!! :-D Hadde vært sååå gøy å få flere kjentfolk inn på 1.tri, dere er jo så hyggelige, blir ikke det samme uten dere!
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #20 Skrevet 2. januar 2011 Glemte å si at magen har vært oppblåst hele tiden, dette er noe jeg faktisk tenkte litt over at det var rart, for jeg er ellers slank, men magen har virket "slapp" hehe. ....men sikker på at jeg ikke var gravid, det var jeg
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #21 Skrevet 2. januar 2011 Jeg pleier også ha vondt i brustvortene etter EL men som deg så e det hele puppen nå ; )
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #22 Skrevet 2. januar 2011 Det er vel et bra tegn Metti? Alle sier alltid at alt som er anderledes er bra! Åååh håper så for dere!!
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #23 Skrevet 2. januar 2011 Metti, jeg måtte bare titte i kortene mine, og jeg tror du er gravid. Fikk det opp veldig tydelig..håper jeg ikke gir deg falske forhåpninger nå..men har veldig trua på deg! :-D
Mammapudding Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #24 Skrevet 2. januar 2011 Ja zassy er det ikke rart? Sånn var det jo da jeg var gravid, kunne ikke skjønne at jeg ikke skjønte at jeg var det, for hadde jo sinnsykt mange ting som kroppen brukte for å fortelle meg det på Jeg hadde forresten også veldig vondt i hele brystet og ikke brystvorten da jeg var gravid..så Metti jeg lurer på om ikke du også får positivt denne gangen Har litt vondt i magen nå i kveld...men det kan godt være fordi jeg "rydder" alt av godteri ut av huset nå, i morgen er det tilbake til vanlig sunt kosthold og da er det best å spise opp alle fristelser i dag
Mammapudding Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #25 Skrevet 2. januar 2011 Du har jo sett å¨meg før i kortene dine zassy, men du får lov til å se en gang til om du vil Men du må ikke stresse, gravide damer må ta det med ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå