Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Gutt: Matteo/Matheo eller Henrik Jente: Amalie Henrikke
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Henrik - Ja!!! Matteo uansett skriveform - NEI, NEI, NEEEEEEEI!!!! *leter etter en caps lock knapp som kan skrive EKSTRA STORE bokstaver* Jentenavnene er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Jentenavnet er dobbeltnavn, altså skal bruke dem sammen eventuelt.
Tante Blås Squaw Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Jeg liker Matheo innmari godt - ikke så rart med tanke på at jeg kjenner verdens søteste gutt som heter det ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Da synes jeg det blir litt too much, jeg ville valgt ett av dem - men så er jeg ingen stor fan av dobbeltnavn generelt.
prebs Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Henrik - kjempefint. Matteo/Matheo - NEI Amalie Henrikke - koselig navn. Litt tungt hvis begge skal brukes daglig.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 matheo - kjempefint Henrik - Gjesp kjedelig. Amalie - Helt greit Henerikke - Eh... Jeg liker spesiele navn, men dette var ikke spesielt fint. Uansett ikke tenk på hva alle andre mener. Du finner aldri et navn som alle andre vil like.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Matteo/Matheo er kjempestort NEEEEEI! Fysjameg! Henrik er helt greit. Amalie Henrikke ble veeeeldig tungt, og Amalie er i grunnen grusomt kjedelig.
☆☆☆ Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Liker Henrik. Jentenavnene er greie hver for seg...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Matheo er helt nyydelig- skal ha det som mellomnavn på prinsen i magen <3 Jentenavnene syns jeg også var fine, men litt tunge å ha sammen..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Har ei tipp tipp oldemor med det "tunge" jentenavnet, derfor den kombinasjonen. Men har heldigvis god tid enda De er mine favoritter til nå, kommer nok til å gå bort fra Matheo.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Henrikke er kult:) Gammelt navn, og det er jeg en stor fan av. Henrik er også bra. Amalie er jeg temmelig lei nå, og Mateo.. usja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå