Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 din egen sønn som locko og tar seg selv til hodet......pluss omtaler de tre jeg har været sammen med i samme kategori....hva skal jeg føle da??? Dette er mens andre er tilstedet, r tydeligvis viktig å formidle.....Kan opplyse om at min sønn har adhd, men min samboer bedyrer at han er glad i ham og oppfører seg ordentlig stort sett. Min eks (pappaen) er riktignok et rotehue men locko???? min andre ex er en smarting men litt rar kanskje, vi har uansett ingen kontakt.... Hva ville dere lagt i ordet locko????
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Hadde aldri godtatt det! Voksne mennesker sitter da vitterlig ikke og kaller barn for loco eller andre nedverdigende ting, uansett om de har diagnoser eller ikke. Synes samboeren din viser utrolig lite respekt for deg, din fortid og ikke minst din sønn. Som om han er så veldig perfekt selv? Langt ifra tydeligvis.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Kanskje burde du bare si neste gang: "Ja men nå er det jo en gang kun slike typer jeg faller for" og se om han tar hintet. Jeg hadde nok klikket om noen hadde sagt at sønnen min var rar eller gal, og ville ikke ha godtatt det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Du bor tydeligvis med denne mannen, dere har vel som alle andre et komplekst forhold, noe bra ting, andre mindre bra ting, men en grei helhet, dere i mellom?! Det er jo ikke en fremmed mann, er jo bare å si i fra, si hva du føler på.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Uff, tenkte på Christoffer jeg nå.. Stefaren som viste film til kollegene om hvor gal stesønnen var.. Blir kvalm. Det er IKKE normalt å latterliggjøre hverken din sønn eller dine ekser. At han gjorde det foran andre får ham til å virke sint, urimelig og en tanke ond..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Tusen takk for svar(som jeg skal vise han når han står opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå