Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg er førstegangs, og fikk barnet i februar.. De siste timene ikveld før nyåret ringte inn, så var jeg trist og gråt litt. Og det er fordi at jeg synes det er så trist at jeg "forlater" dette året hvor jeg fødte barnet mitt, hvor hun kom til verden osv..Og alle minnene med henne disse 10 mnd! Jeg satt og gråt til mannen min og sa at jeg aldri får tilbake fødselsåret hennes, og om ikke vi bare kunne gå å vekke henne så jeg fikk holde henne... Flere som har hatt det slik, eller er jeg melankolsk?:-p
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Æh... jeg tenkte på at det nå er sikkert at barnet mitt har overlevd fra ett årstall til det neste (fra 2010 til 2011). Det har hun nemlig ikke gjort før. Tenker også på at det er trist hun ikke kommer inn i alle de små klærne som jeg er glad i.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Ja, tenkte akkurat det samme som deg! Litt små panikk rett før klokken slo tolv fordi fødselsåret tar slutt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Hadde det ikke slik nei, men nå var min lille bare 3-4 uker gammel på sin første nyttårsaften da.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Jeg tenkte heller ikke sånn. Min lille jente var 6 uker på nyttårsaften i fjor (2009-2010).
Tante Blås Squaw Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Hormoner! ;o) Been there, flere ganger *knegg*
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Tenkte det samme selv nesten. Min er nesten 6 måneder. Jeg gråt ikke, men synes det ble veldig trist og jeg har til og med et barn til. Skal ikke ha flere, så kanskje det er hvorfor, men hadde også lyst til å vekke henne og holde henne, føler at hun vokser så fort.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Jeg er også førstegangs, med gutt på 10 mnd. Jeg går inn i det nye året med et håp om at det blir bedre enn det vi nå forlater, og ligger fjor-året dypt ned i minnet.... Jeg ville ikke hatt det tilbake for alt i verden! Etter 6 mnd på tre ulike sykehus, en åpen hjerteoperasjon, 4 øyeoperasjoner og 100-vis av prøver og utredninger håper jeg inderlig at dette året gir en ny start som kan gi gode opplevelser og minner )
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 lille på 7 uker i dag var våken med oss siden mating ved midnatt og storebror gikk jeg opp å vekka og tok med ned i stova til oss kl 00, så stod vi i og så ut vinduet og så på rakettene og kosa og sammen. Lille var med svigermor, og pappaen og svigerfar var ute å fyrte av rakettene. For meg er det viktig å holde rundt ungene mine ved års-skifte. Sku gjerne hatt lille og, men der kom matingen først i år. godt nyttår!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 hehe jeg er også slik, jeg gikk inn til henne og hvisket til henne "godt nyttår snuppa, elsker deg for evig og alltid" så gråt jeg en skvett;P
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 til 11:05. En god klem og med et ønske om et bedre år for dere! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå