Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Lite anvendte penger, men når det er om og gjøre og ha de feteste rakettene så blir det slik. Han hadde ikke min velsignelse til og bruke så mye penger, jeg mente 500 kroner var mer enn nok.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Nytt år, nye muligheter! Godt nyttår til deg!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Jeg kjenner følelsen din.... Min eks er en sånn en, så jeg har levd med det selv. Men ikke nå lenger. Nå blir det ikke brukt mer en max 200-300 på noen fontener og stjerneskudd her Men nå til nyttår kjøpte jeg ikke noe som helst, og slik vil det nok bli i fortsettelsen. Begynner å få store unger, og der er ikke interessen så stor for hva vi selv har. Vi ser på andre, vi
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Og dette er fælt fordi du ikke har brukt en krone på deg selv hele året? Er det virkelig så nøye om de bruker litt ekstra denne kvelden? Dette er noe de liker så hva med å unne de den gleden? Du liker sikkert å kunne bruke penger på ting til deg som han mener er bortkastet og. hadde vært noe annet om de skulle skutt opp raketter hver helg..... Fatter ikke denne klagingen bestandig
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Vi brukte ikke ei krone! Men vi sto ute og så på alle andre, og det er like spennende.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Godt nytt år her gjekk det 2300 kr i lufta )
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Her brukte vi 110 kr, og av det har vi svidd av hele 25:p (kjøpte stjerneskudd, men barna var for slitne til å bruke dem selv når natten kom, så det ble med de vi prøvde ut her hjemme tidlig i går kveld... Da har jeg stjerneskudd liggende, det er lurt
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 For et latterlig svar! 2400 kr er vilt mye penger og det er ikke akseptabelt å bruke så mye om man ikke er enig om det.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Jeg syns 2400 kroner for moro er helt greit. Definisjon hva som er moro varierer jo, mannfolk ser heller ikke poeng i skopar nr 30. Syns bare det er galt hvis dere egentlig ikke har råd til sånt, ellers mener jeg du burde glede deg over at han koser seg med det.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 -og barn dør av sult i verden. Godt nytt år.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Da hadde jeg blitt sur...hadde nektet mannen å bruke penger på fyverkeri jeg. Heldigvis kjøpte han heller stjerneskudd til barna og var ute med dem og de kosa seg med et:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Min samboer er også helt fullstendig gal når det gjelder fyrverkeri. Han mister faktisk helt hode! Før vi fikk barn kunne han glatt svi av opp til 5000 kr på nyttårsaften. Men etter at vi fikk barn og felles økonomi ble vi enige om hvor mye som var greit og bruke. Jeg vet at dette er utrolig viktig for han og at han gleder seg som en unge til nyttårsaften, og i følge han selv så er dette "hans" dag;) Jeg syns at det er helt ok at han bruker 1000-1500 kr på raketter. Det syns jeg faktisk ikke er så mye siden det faktisk bare er 1 gang i året. Dessuten så drikker vi ikke på nyttårsaften, vi kjørte hjem og sparte penger både på alkohol, barnevakt og taxi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå