Gå til innhold

Noen som har hatt/har magesår/katarr her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan utartet deg seg hos dere??

Jeg har stått på medsin nå i ca 2 uker, men er enda ikke bra...(dette normalt) tar det laang tid?? Hvordan er symptomene dine?? Jeg er ofte kvalm og vondt øverst i magen og ryggen. Reagerer litt på mat...Er det normalt å være kvalm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lazlo? Det tar fort et par uker før du bli merkbart bedre ja... Kvalme hadde ikke jeg, men halsbrann og sure oppstøt. :/ Og når jeg spiste krydret mat (trengte ikke være sterkt krydret engang) fikk jeg mageknip og sure oppstøt med en gang..

Skrevet

Jeg hadde magesår for ti år siden. Halsbrann, sure oppstøt, kvalme og magsmerter var symptomene her.Pleide å ha mest magesmerter om natten av en eller annen merkelig grunn. Hadde også en sinnsyk sultfølelse i magen, selv om jeg egentlig var stappmett.

Fikk reseptbelagt medisin, men synest å huske at det tok mange uker før jeg ble bra,

Skrevet

Jeg har begynt på medisin. Har også sultfølelse i magen i perioder, ikke så veldig mye sure oppstøt og halsbrann (til tider bare) men smerter øverst i magen som går som et belte rundt og baktil ryggen. Kjennes ut som ribbeina mine er ømme av en eller annen merkelig grunn. Og kvalme.....for å ikke snakke om det i perioder men ikke så ofte som før.

Skrevet

Jeg har magesår. Har halsbrann, sure oppstøt, kvalme og magsmerter og vondt øverst i brystet..Jeg hadde også en sinnsyk sultfølelse i magen, selv om jeg egentlig var stappmett.

Skrevet

PS! medisinen heter ikke lazlo, men lanzo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...