Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Hvordan utartet deg seg hos dere?? Jeg har stått på medsin nå i ca 2 uker, men er enda ikke bra...(dette normalt) tar det laang tid?? Hvordan er symptomene dine?? Jeg er ofte kvalm og vondt øverst i magen og ryggen. Reagerer litt på mat...Er det normalt å være kvalm??
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Lazlo? Det tar fort et par uker før du bli merkbart bedre ja... Kvalme hadde ikke jeg, men halsbrann og sure oppstøt. :/ Og når jeg spiste krydret mat (trengte ikke være sterkt krydret engang) fikk jeg mageknip og sure oppstøt med en gang..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg hadde magesår for ti år siden. Halsbrann, sure oppstøt, kvalme og magsmerter var symptomene her.Pleide å ha mest magesmerter om natten av en eller annen merkelig grunn. Hadde også en sinnsyk sultfølelse i magen, selv om jeg egentlig var stappmett. Fikk reseptbelagt medisin, men synest å huske at det tok mange uker før jeg ble bra,
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har begynt på medisin. Har også sultfølelse i magen i perioder, ikke så veldig mye sure oppstøt og halsbrann (til tider bare) men smerter øverst i magen som går som et belte rundt og baktil ryggen. Kjennes ut som ribbeina mine er ømme av en eller annen merkelig grunn. Og kvalme.....for å ikke snakke om det i perioder men ikke så ofte som før.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har magesår. Har halsbrann, sure oppstøt, kvalme og magsmerter og vondt øverst i brystet..Jeg hadde også en sinnsyk sultfølelse i magen, selv om jeg egentlig var stappmett.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 PS! medisinen heter ikke lazlo, men lanzo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå