Gå til innhold

Hvorfor er vi her inne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell fortell :)

Er ikke alle ute å skåler i fin drikke med sine venner/kjære/familie/?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg passer baby, katten, huset og forkjølelsen.

Godt nyttår:)

Skrevet

Jeg sitter her for å slå ihjel litt tid, mens mannen min er inne hos vesla som våkner av rakettene i tide og utide. Sovehjertet sitt har hun ihvertfall ikke arvet av far... som kunne sovet gjennom 2.verdenskrig;)

Skrevet

Sitter i stua med mannen min og mamma, min 11 dager gamle sønn ligger og sover i krybben sin og hunden er trygt forvart inne på vaskerommet som ikke har noen vinduer :)

Blir en rolig feiring kan du si.

Skrevet

Her ligger vi hele gjengen med feber og sykdom, så jeg må ha noe å sysselsette meg med til klokken bikker 00.00

Klokka 00.01 ligger jeg og sover.....

Skrevet

4 dager til termin. Er hjemme med lillegutt, mamma, samboer og hund. Passer meg ypperlig=)

Jeg har i de siste åtte årene vært hjemme pga engstelig hund. Hatt venner på middag, ellers rolige kvelder. Synes det er deilig

Skrevet

Fordi jeg venter på å gå ned og vekke sønnen vår , mannen jobber og jeg er gravid .

Skrevet

minstemor sover og den eldste ville dra til sin bestefar.Så jeg og mannen har en romantsik aften og skåler innedørs for her der 26 kalde.Rakkettene ser vi i stuevinduet ;) venter på at han skal bli ferdig med snacksen og slår ihjel tid :)

Skrevet

Lillebror er i seng. Var livredd rakettene. Storesøster gikk til naboene. Så sitter det en sur gubbe i andre enden av stua og ser på jurrasic park. Jeg synes den er skummel og har satt meg med ryggen til.

Skrevet

Neeii.. vi venter og jeg kobler av med litt nett, langstrakt tid i kveld..

Skrevet

Sitter her med 10 uker igjen,mannen og jeg har hatt en romantisk aften med brus til maten... Guttungen som vi ikke har sammen er hos faren sin =( og bikkja tripper rundt... slår ihjel litt tid nå før vi tar en rusletur ut.. jeg og mannen min!

Skrevet

Jeg er her fordi guttungen på 14 mnd sover og mannen sitter med et glass vin i sofaen.

Deilig for oss....

Skrevet

Jeg har vært på jobb siden 21.15, men skulle så gjerne heller ha vært hjemme med familie og venner. :)

Skrevet

No er det 9 år og minutt sidan eg og mannen blei sammen :o)

Begge ungane er sjuke, så dei var sovna før 22 begge to. Vi har kost oss i sofaen med digg og tv-serier. Har akkurat vore oppe og vekka eldste så han fekk sett ein rakett i vindauget før han slukna igjen. Det blåser kraftig her (anbefalt å ikkje sende opp noko), så det har vore veldig veldig stille i kveld og vi gøymer unna rakettane våre til neste år.

Fin drikke? Julebrus jo!!

Skrevet

9 år og 15 minutt skulle det visst stå. 9 år og 18 minutt no ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...