Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg og sambo har bestemt oss for å slanke oss, vi er glupe...sitter å snoper oss ferdig nå Klokken tolv er det salat og vann;) jeg er 62 kg og vil gå ned 10...fødte barn for 6 mnd siden:) flere som skal slanke seg?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 hehe 62 ? hummm hadde vært fornøyd med å kommet under 70 jeg
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 hehe vet, men jeg er vant til å veie 54-55...føler meg ikke feit, men vil komme i bedre form og har en biiiitteliten mage jeg vil bli kvitt:)
Klar for nr 2 Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Her og! Planlegger graviditet, så jo før jeg blir "avvent" snop, jo bedre er det! Ble litt mye forrige gang.... Og tror det blir lettere å holde seg unna om jeg ikke er vant å spise for mye. Lykke til alle sammen
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Venter til mandag jeg...hehe.. Umulig å bli sunn midt i helgen.. Men vil også ned 10 kg. Lykke til alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå