Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 bf skulle en plass og spise middag, før han kom til meg og barna for å feire. men han kommer ikke.. Han ville heller feste. Jepp. det blir 2011 UTEN han. godt nyttår!! Hilsen knust mamma (på vegne av barna som også ventet på ham)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 For en bedriten pappa han er!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 ja, helt jævlig... han ville ikke være her fordi det var kjedelig.... så utrolig trist...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Stilig fyr... Det sulle kommet med en advarsel på slike menn så man kunne styre langt unna dem...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Ikke depp over han! Med den holdningen han uttrykker overfor barna sine i kveld så kan han nok forberede seg på mang en jul og nyttår alene. Livet er ikke over med fylte 40 (faktisk så kan halvparten av oss forvente å blir 100:)) og man høster det man sår. Det han ikke sår i livets vår kan han heller ikke nyte godt av når høsten hans står for døren! Godt nytt år til deg og ungene:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 takk ble så utrolig skuffa. er ikke første gang, men likevel klarer je gå bli SÅ skuffa...dumme meg. Vet bedre til neste år
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Stakkars deg. Kos deg med babysene dine du. Det er vel alkoholen som har tatt over hos ham.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 jeg ba han ikke gå der han skulle pga alkoholen, og det var derfor vi ikke ble med. Så det valget med alkohol tok han før han dro... Jajja, hans tap Jeg har det kjempekoslig med barna. Minsten sover og eldstemann lader opp med playstation før vi skal ut igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå