Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Eller holder det å fryse de? Bare lurer, siden man skal vaske klær og annet som babyen skal bruke. Regner jo med at kosedyret havner i munnen bl.a.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Fryse dem? På hvilken måte gjør det dem renere?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Fryse dem? Er dette gamle kosedyr fulle av bakterier eller noe?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Tar knekken på bakterier og annet snusk. Tenker hvis de har havnet på gulvet underveis i butikken eller sånt. Andre har sikkert tatt på de og, vet ikke hvor skitne og kanskje sjuke de har vært. Synes det er greit å gjøre, og det ødelegger jo ikke kosedyrene uansett. Det er nødvendigheten av en vask jeg lurer på. HI
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Jeg tror ikke det er så vanlig å vaske kosedyrene FØR ungen får dem. Men det er jo ikke forbudt. Sånne kosedyr som skal følge ungen i lang tid, vil jo gjerne måtte vaskes mange ganger etterhvert, pga skitt, men som ny er den ren nok. Eneste som (på sikt!) antagelig er lurt er å ha TO like. (eller fler) Så kan ungen kose seg med 'kompisen' sin, selv om den er på vask. Og selv om en av dem blir borte!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 JE VASKA IKKE KOSEDYRA TE JENTUNGEN NÅR HU VAR LITTA. VASKA KLÆRNA FØR BRUK JA! HOLDER MED Å VASKE DEM NOEN GANGER I MND I VASKEMASKINA NÅR UNGANE BLIR SÅ STORE AT DE KRAVLER RUNDT FÅR DE SÅ MYE ANNA DRITT I MUNNEN UANSETT.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Supert tusen takk for godt tips! Da skal jeg sørge for å ha en ekstra i bakhånd av favoritten HI
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 Det holder å fryse dem i 48 timer.
Lille-Pernille Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 Vet ikke hva som er vanlig, men da jeg kjøpte kosebamser til min nyfødte sørget jeg for at de både var egnet og vaskbare. Vasket de før han fikk de. Av samme grunn som de anbefaler å vaske både tøy og sengetøy. Om det trengs aner jeg virkelig ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå