nytt bøllefrø i okt Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 jeg ønsker tvillinger, er det noen råd om åssen jeg kan øke muligheten får å få det til???
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Det eneste må vel være det å gå på noe medikamenter som stimulerer eggløsning... Men tviler på at du får det av legen på grunnlag at du ønsker tvillinger.... Ellers må det være prøverør...
nytt bøllefrø i okt Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 da for blir det et ønske hehe, har liksom ikke problem med det å bli gravid
babygirl<3 Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 hvis du ikke har problemer med å bli gravid er det kanskje ikke et forslag, men prøverørsbarn er ofte tvillinger jeg kjenner opptil flere som har endt opp med tvillinger etter prøverør ihvertfall... så det øker jo ssjansen.. Meen som sagt, hvis du blir gravid uten problemer, er det ikke sikkert at det er en mulighet ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå