morromor Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Ganske så gravid og hormonell her,.. Klarer ikke engang og lese avisa i frykt for og bryte ut i tårer av alle barna som har det så vondt og blir misbrukt her i verden. Og så kommer jo denne reklamen på tv med det bordet som er fyldt med drikkevarer og restemat med en liten babystol i enden,.. BUUHUUU,.. Føler meg helt ødelagt av all denne ondskapen og neglisjeringen her i verden.. Huff,. er det bare meg som er helt ute av meg her eller er det noen andre som blir supertriste av dette? Håper alle holder øynene åpene i disse juletider,. som de sa på tv i går, det er bedre med en bekymringsmelding for mye en en for lite. Stakkars små );
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Uff ja, den reklamen med det bordet fylt med vinglass - og barnestolen.. Den er fæl! Men samtidig veldig bra!! Et utrolig viktig budskap! Men det svir godt i mammahjertet mitt hver gang jeg ser den ja, når jeg tenker på alle de stakkars, uskyldige barna som må oppleve vonde ting i jula.. Håper virkelig denne reklamen har gjort at noen barn har fått en bedre høytid enn de ellers ville fått, da har den virket etter hensikten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå