Gå til innhold

den utrolige triste reklamen på tv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske så gravid og hormonell her,.. Klarer ikke engang og lese avisa i frykt for og bryte ut i tårer av alle barna som har det så vondt og blir misbrukt her i verden. Og så kommer jo denne reklamen på tv med det bordet som er fyldt med drikkevarer og restemat med en liten babystol i enden,.. BUUHUUU,.. Føler meg helt ødelagt av all denne ondskapen og neglisjeringen her i verden..

Huff,. er det bare meg som er helt ute av meg her eller er det noen andre som blir supertriste av dette?

Håper alle holder øynene åpene i disse juletider,. som de sa på tv i går, det er bedre med en bekymringsmelding for mye en en for lite.

Stakkars små );

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, den reklamen med det bordet fylt med vinglass - og barnestolen.. Den er fæl! Men samtidig veldig bra!! Et utrolig viktig budskap!

Men det svir godt i mammahjertet mitt hver gang jeg ser den ja, når jeg tenker på alle de stakkars, uskyldige barna som må oppleve vonde ting i jula.. :(

Håper virkelig denne reklamen har gjort at noen barn har fått en bedre høytid enn de ellers ville fått, da har den virket etter hensikten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...