Villa Perlesukker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Mor syk på 8. dagen ... feber: 38,5 Far syk på 2. dagen ...feber JA Størstegutten: hoster syk på 3. dagen feber: nei Datteren: hoster syk på 1. dagen feber: 39 Minstegutten syk på 2.dagen feber 40 Johoooo... Happy New Year til alle sammen....
Gjest Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Ouch! Her er mor syk på første dagen, katten mjauer at mennesker er onde fra sitt gjemmested under sofa og Lillebråk, vel hun sover, enn så lenge, søtt i senga sammen med den vesle tigeren og den vesle bjørnen. Kalkun ble inntatt i ensom majestet og nuh: et lite glass oppvarmet rødvin m/ kanel og sukker (mormor mener at det skal hjelpe på forkjølelse;) Godt nyttår:-)!!
Lammelåret Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 God bedring til deg også! Selv om du er forkjølet høres det ut som du har en hyggelig kveld!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Huff, håper du har vært hos legen når du har vært syk så lenge! Her feiret vi også nyttårsaften med lungebetennelse hos både mor og far.... Men to sprell friske barn som våknet tiiidlig første nyttårsdag! God bedring til alle sammen og godt nytt år!
Villa Perlesukker Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2011 Jupp og det ble konstatert influensavirus...så bare å holde seg i ro og slappe av...spise paracet,ibux og spraye dritt i nesa:) I dag er første dagen jeg står opp i jula... og hjelp... jula er visst snart over haha.... Tror jeg prøver meg en liten tur ut i finværet i dag... higer etter frisk luft.... Godt nytt år til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå