Pærefrø Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Er litt usikker på om den skal se sånn ut.... Junior fikk fryst en på fingeren for litt over en uke siden. Den er BLÅ og blitt noe større....Normalt??? Ungene har vært hos faren i en uke, så jeg har ikke fått fulgt helt med den.....
LadyLuck & Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 fikk fryst en vorte på hånden da eg var ca 12 (hos lege). Så vidt eg husker svulmet den opp og fikk hvite kanter (kan ikke huske om den var blå eller ikke), etter ca 1,5 uker begynte den å løsne, og fallt tilslutt av.
Pærefrø Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2010 Hmmmmm....okei....bare se det ann da kanskje....ser ikke no særlig ut da. Han har plaster på hele tiden da, så....
LadyLuck & Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 bare pass på at det er pustende plaster.. får det ikke luft lukter det fort fælt =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå