Gå til innhold

Noen som har fryst vorter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på om den skal se sånn ut.... Junior fikk fryst en på fingeren for litt over en uke siden. Den er BLÅ og blitt noe større....Normalt???

Ungene har vært hos faren i en uke, så jeg har ikke fått fulgt helt med den.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk fryst en vorte på hånden da eg var ca 12 (hos lege).

Så vidt eg husker svulmet den opp og fikk hvite kanter (kan ikke huske om den var blå eller ikke), etter ca 1,5 uker begynte den å løsne, og fallt tilslutt av.

Skrevet

Hmmmmm....okei....bare se det ann da kanskje....ser ikke no særlig ut da. Han har plaster på hele tiden da, så....

Skrevet

bare pass på at det er pustende plaster.. får det ikke luft lukter det fort fælt =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...