Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 uff.. hadde gledet meg til å feire nyttår med ungene og familien. Spesielt etter min kjære dumpa meg rett før jul. Og hva skjer? Min mor og de holder seg hjemm, da de reiser til syden i morgen (hopp på tur til slikk og ingenting), og min bror drar da heller på fest. Og nå i kveld har minsten fått løs mage /diare. Så her sitter jeg da, alene, med to som knapt klarer holde øynene oppe til barnetv brgynner. Dette tyder på å bli en gøy kveld..
Gjest Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Jeg skal også feire alene og er blitt forkjølet, hrmpft! Men det skal bli en bra kveld uansett. Skal lage litt god mat, se tv eller en film, sløve på nettet og se rakettene ved midnatt. Skjønner det er kjipent når du i utgangspunktet skulle feire sammen med andre, men jeg håper du får en fin kveld likevel og at du kan kose deg, og slappe litt av, i eget selskap:) Godt nyttår!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Huffda, høres skikkelig kjiipt ut, ring barnefaren og si du er blitt akutt syk og må på legevakten så passer han ungene og du drar på fest!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 hadde det bare vært så lett. han skal stå på jobb (jobber som bartender) til 3 i natt, så ingen mulighet til det. Gleder meg dessuten til kosedag med ungene i morgen HI
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Dette er min første nyttårsaften uten noen planer. Har to smågutter som er litt smådårlige og meg selv som er gravid og dårlig. Kommer til å legge meg kl 22 som vanlig... Kjedeligste nyttårsaften ever, men det er helt greit!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 foresten noen som vet om det er no gøye filmer eller noe på tv i kveld?? HI
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Ring og si til eksen at du har fåt akutt blindtarmbetennelse og at han dermed må komme og ta barna, bartenderjobben får komme i annen rekke. Kan jo dessuten hende han lyver for deg:(
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 Oooohhh...ingen har det verre enn deg! Istedenfor å gjøre så mye ut av det, så kan du vel heller kose deg og gjøre det beste ut av nyttårsaften? Her ligger allesammen syke. Jeg er høygravid og ligger med 40 i feber og bronkitt, og lillegutt sover stakkars fordi han har hostet seg igjennom de siste 3 dagene. Samboer har fått omgangsyken og forkjølelse. Men vi gjør det beste ut av det. Lager mat som det passer oss, lager litt godt varm drikke, og bunkrer oss ned i sofaen. Så legger vi oss når vi føler for det. Vær glad du i det heletatt har barna dine på nyttårsaften. Vet om mange mødre og fedre som kunne ønske de hadde de små på en slik dag som dette........
Moonfreckle Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 Jeg hadde planer med en venninne i kveld, men hun har blitt skikkelig syk, så jeg blir alene hjemme hos meg selv. Det blir god mat og en og annen film på tv, helt fortreffelig, egentlig. Såklart hyggelig å være sammen med noen, men det er ikke noen krisestemning her av den grunn! Sjekk tv-program på nett! feks på se.no
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 he,he.. hadde jeg ikke fått den fjernet førte sommer vi var sammen så.. Nei blir nok tv og julebukk snop på meg (er ikke ut som om det kommer noen på døra) jeg får heller komme sterkt tilbake neste år da jeg har barnefri =) HI
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #11 Skrevet 31. desember 2010 Du har 40 i feber og bronkitt, med skrive lange innlegg på dib, ja DET orker du....jaaaaaaada!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #12 Skrevet 31. desember 2010 Med 40 i feber kan de færreste voksne gjøre mye fornuftig. Da 40 i feber ikke nødvendigvis er så uvanlig for et barn er det kjempehøyt for en voksen person. Kanskje du burde få en antibiotikakur?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #13 Skrevet 31. desember 2010 Hvorfor ikke se på det som en flott anledning til å reflektere over året som har gått og tenke over året som kommer? Kvelden blir kanskje ikke kjempefestlig, men dersom du setter deg i vinduet og ser på rakettene kan den jo bli fin likevel
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2010 #14 Skrevet 31. desember 2010 Blir ikke så mye action på oss heller. Alle rundt oss er syke, så vi hadde regnet med en kveld alene her hjemme- men hadde planer om å kose oss med litt rødvin utpå kvelden. Men så har jenta her fått elveblest, så dagen ble startet på legevakten, og nå tør ingen av oss å drikke noe alkohol, siden hun har en stor vable som beveger seg oppover mot øynene for hver time som går. Og går det i slimhinnene, må man visstnok kontakte lege med en gang. Med en hund som i tillegg er pisseredd fyrverkeri, blir det null av det også.. Så vi er flere som tar en særdeles rolig kveld. Blir vel ikke så annerledes enn en vanlig lørdagskveld- men det er nå koselig det også!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #15 Skrevet 31. desember 2010 Du er ikke alene:) Skal kose meg i ensomhet med litt rosevin, potetgull og sjokolade og ha det moro sammen med tvn og dataen:) Synes det er stooor stas jeg:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #16 Skrevet 31. desember 2010 Jeg har omgangsyke og influensa og ligger strekk ut i sengen..kun mobil og pc som venner i dag..hehe Orker ikke være med familien en gang, de koser seg nede i stuen. Dritt..
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 31. desember 2010 #17 Skrevet 31. desember 2010 Vi skulle uansett ta det rolig i kveld, men no blir det heile skrudd ned enno eit par hakk. Lille fekk feber i natt, har vore slapp og dårleg heile dagen og ligg på 38,8 no. Storebroren klaga over hovudverk då han var ferdig å gå julebukk, og hadde 39 i feber no stakkars. Og det blåser noko vanvittig her, så fyrverkeriet joggar ut av planen med høge kneløft. Vi har slengt oss i sofaen, ungane speler Nintendo, tenker vi snart får i alle fall lille i seng. Når ungane søv blir det tv-serier eller film for oss voksne, har på ingen måte eit behov for fest
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #18 Skrevet 31. desember 2010 Går på antibiotika. Er ikke uvanlig å ha 40 i feber. Og å ligge i senga å skrive innlegg med 40 i feber er da virkelig ikke noe problem. Nettopp hatt en lur og skal spise litt kalkun, så kan dere sitte å spekulere i om jeg har 40 i feber eller ikke Godt nytt år!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #19 Skrevet 31. desember 2010 Jeg har også omgangssyke, blæææ. Skulle kose meg med familie og venner men de dro uten meg.
Villa Perlesukker Skrevet 31. desember 2010 #20 Skrevet 31. desember 2010 Her er vi alle syke. Jeg sitter på pc og venter på at bloggen min skal oppdatere seg og bli "fin" gubben ser på film med eldstegutten og de to minste har så høy feber at de har sovnet.... Ikke helt etter planen men men... Ønsker deg uansett en fin kveld....og om 3,5 timer et godt nytt år
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #21 Skrevet 31. desember 2010 18:10: Oooooh, du fikk heldigvis fram at det er MYE mer synd på deg, stakkars..... Vet du, det verste jeg vet er når folk på død og liv skal ha pissekonkurranse. "Jeg har det verre enn deg, altså!!" Det er totalt unødvendig, og klassisk fjortisoppførsel. HI syns nyttårsaften utviklet seg i en negativ retning, og hun er i sin fulle rett til å føle det slik. So what om du ligger med feber og bronkitt? Det er sikkert tusenvis som ligger på sykehus med kreft i dette øyeblikk, skal vi av den grunn nekte HI å uttale seg om sin skuffelse? Nei, pissekonkurranser blir for dumt.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #22 Skrevet 31. desember 2010 Det har vel ingenting med det å gjøre!!! Om hvem som har det verst. Men om å gjøre det "negative" om til noe positivt! Det er så mange nordmenn som sitter å sutrer over ting uten å gjøre noe med det, og det må jeg få lov til å syntes er helt feil ift hvordan ting er ellers i verden. MIN mening. Så du kan sitte der med pissekonken din, så sitter jeg og gjør nyttårsaften min fin og minnesverdig tross for situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #23 Skrevet 31. desember 2010 Her har vi vært syke siden tirsdag før jul (bare de voksne) Nå er mannen frisk igjen så han er på jobb, jeg har lagt mine to småtroll på 2,5 og 4 år. Det er 4 året på rad jeg feirer nyttårsaften uten ham, og i år er han faktisk ferdig kl 23, så jeg har planlagt å pynte både meg og småtrolla, så vi kan dra til byen og se på fyrverkeriet (offisielt arrangement, kommunen betaler og fyrer av i år, blir spennende) Frem til da har jeg ryddet, hatt disco i stua med ungene, gått fakkeltog til postkassen og tilbake, testet en pakke med stjerneskudd og barna fikk velge middag som da ble spaghetti med ketchup, etterfulgt av sjokoladekake og is:) Og jeg har faktisk så langt hatt en flott kveld jeg, bare sammen med ungene og ibuxen min (ikke frisk nok til å klare en hel dag uten ennå) Gjør det beste ut av det, det trenger ikke være kjipt! Dette har vært min beste nyttårsaften alene så langt!
Lille-Pernille Skrevet 31. desember 2010 #24 Skrevet 31. desember 2010 Vet ikke om det er så mye moro på tv i kveld HI, men vi er flere i "samme båt". Greit nok, jeg er hjemme med samboer og vi koser oss med et glass vin. Men det er langt ifra de tidene da vi festet hele kvelen og natten nyttårsaften. Nå ligger mini og sover og vi skravler og ser på tv. Me hver vår pc i fanget. Kanskje ikke toppen av lykke, men vi koser oss allikevel:-) Ønsker det et riktig godt nytt år, og tenk så deilig det er å våkne frisk og uthvilt den 1;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå