Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 og spart masse masse penger:-) Flere som har gjort store kupp nå før nyttår?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Har ikke bleieunger selv, men la merke til at bleiehylla på kiwi var totalt ribba da jeg handla for et par timer siden... Så nei, du er neppe alene. Men 130 pakker er nok kanskje mer enn de fleste har kjøpt...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Herregud er det mulig. Hvor skal du lagre alle de pakkene, og hva gjør du med dem som ungen din vokser ut av før du har fått brukt dem opp?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Skål ja! (Blir med kakao her da, iom jeg er gravid!) Har hatt 4 bleiebarn, så har vel en viss peiling på hvor mye jeg trenger av hver sort, men har handlet mest av de store str, iom mine barn raskt begynner å bruke slike str, og ofte bruker slike bleier i flere år på natten.. Får jeg mye til overs er det sikkert noen som kan ha bruk for dem> Godt nyttår folkens! HI
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 Har hamstra nesten 100 pakker selv jeg, samt nesten like mange glass Kjøpt størrelse 5-7, da jeg har en på 4 mnd som bruker størrelse 4 ;P
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 Har ikke kjøpt en bleiepakke jeg... Er visst ikke så økonomisk. Men så håper jeg gullet snart slutter med bleier.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #11 Skrevet 31. desember 2010 Jeg tror vi gjorde noen gode kjøp vi som har hamstret, så nemlig at bleieavtaleplakatene var tatt ned hos Kiwi i dag, så sjansene er store for at prisen blir å stige nå.. Husker da eldstemann var liten, da var vi veeeldig heldige dersom vi fikk bleiepakkene (Libero) til 50 kroner, det var av og til ukens kupp hos coop (10 år siden), nå i det siste har 44 kr hos coop vært det billigste å oppdrive (hos coop med medlemsrabatt), så dersom prisen stiger til rundtom 45 kr igjen, har vi spart store summer, damer (4290 kr for min del)!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå