oleanna2005 Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg fikk tilbudsmail fra Scandinavian life i jula. Nå har de gymposer til kr.49. Er det noen her som vet hva de kostet før jul? Har de kostet mye før?
1881 Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Synes de gymposene var elendig kvalitet så ville styrt unna noen bestilling på dem!
oleanna2005 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2010 Dumt å høre. Synes de har så mange fine farger. Er det andre nettbutikker med gode tilbud for riden?
Gjest happy mom:) Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Jeg bestilte 2 gymbager og 2 store badehånkler til barna mine med ingravert navnene:) Det var på tilbud til 220kr per pakke tror jeg..inkludert jeg fikk velge en ting utenom, valgte en svært genial reise toalettveske. Er kjempefornøyd så langt med produktene! Hørt om andre også som skryter.
oleanna2005 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2010 Fint å høre at du er fornøyd. Jeg tenkte å kjøpe en del bursdagsgaver billig nå på salg. Ungene er ofte i bursdag, og så har de så mange søskenbarn. Har dere tips til billige gaver nå? I butikk eller nettbutikk? Må spare i det nye året.
Gjest happy mom:) Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Ekstra leker har alltid billige leker Dessten for du billige bøker, puslespill, dvd`er på forsjellige bokhandlere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå