Villa Perlesukker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg trenger i 2011: - grønne fingre som kan gi råd til min nye hage - snille mennesker som kan formidle hjem til små kattepuser da jeg er helt sikker på at kattemor er på tjukka - et testpanel som tør å smake på og gi sin ærlige mening om min spiselige kolleksjon ( må bo i Osloområdet) - koselig hytte en helg nær alpinbakke Jeg kan tilby: - direktelinje til en bakeprinsesse - kaker og andre søtsaker - hytte med plass til 8 stk på helgelandskysten
Ulme Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Hva er en bakeprinsesse? Jeg trenger: Underholdning i mine friminutt her inne Jeg tilbyr: Å bidra
Verbena Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Jeg trenger: - en jobb (i trondheim) med hyggelige kollegaer og bedre lønn enn de dritt penga jeg får fra NAV nå. - noen som kan sparke bft hardt bak så de forter seg med utredningen av sønnen min (adhd) - noen timer fri innimellom til å være bare meg, og helst noen å være sammen med da jeg fort kjeder meg alene... - og sikkert mere..... =P Jeg kan tilby: - hjelp til å systematisere de merkeligste ting - en disiplinkurs for uryddige mannfolk (forsåvidt også for toskete mannfolk) - en illsint skap-trønder/bardudøl (kan brukes til utrolig mye rart) - en samtalepartner når ingen andre orker å høre mere på deg!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Ville Perlesukker: Jeg stiller opp som testpanel vettu! Nå som jeg er preggers i tillegg så er det ingen problemer å trøkke i seg goooode saker! Vi hhar skrevet litt sammen på FB, er jeg som ikke bor så mange mila unna!
Gjest Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Villa Perlesukker; jeg vil også smake, må bare skaffe meg klippekort hos SAS først. :-P Jeg trenger; - Jobb - Barnevakt så jeg og mannen kan gå på kino. Kan tilby; - En veldig god lytter. - Rødvin når det passer, jeg bryr meg ikke om ukedager osv... - Dårlig samvittighet. (har masser å gi bort) - Evne til å lage system i rotet, eller omvendt. - Poesi - Snømåking - Barnevakt
therehag Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 ville perlesukker: jeg smaker også gjerne;-) jeg er brutalt ærlig av natur, så ikke vær bekymret for at jeg skal pynte på sannheten, dog noe sier meg at det meste du lager en nam nam:-) jeg trenger: en motivator til masterskrivingen en til å overtale samboer til å få flere barn nå jeg kan tilby: vasketjenester da jeg har støv på hjernen og liker å vaske barnevakt kan hjelpe folk å få orden på økonomien med å lage budsjett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå