Gå til innhold

Kreative jenter kan dere se hit litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått hjelp av Blomstre til å lage en signatur på den nye nettsiden min.

Jeg klarer ikke velge.

Kan dere si hvilken dere liker best eller komme med tips om dere føler for det :)

Thanx.... håper nemlig den nye siden er helt ferdig i morgen...

1. Happy baking!

Søt perlesukkerhilsen fra Anne Brith

2. Vi bakes!

Smil fra Anne Brith med perlesukker på.

3. Happy baking!

Sukkerdryss fra Anne Brith

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummer 3 :o)

...men så likte jeg "vi bakes" også, men det er nok mest fordi jeg "bor" på et forum med et likelydende navn ;o)

Gleder meg til å se den nye siden :o)

Skrevet

De var noe sukkersøte alle sammen, hehe;)

Ville gått for:

"Vi bakes

Anne Brith"

Skrevet

WOW! Så utrolig stilig!! Har du lagt designet selv?

Passer utrolig bra til bloggens tema og ble kjempe fint:-)!! Likte at det var mange faner øverst. Blir mer oversiktlig og lett å finne frem. Knallbra!

Skrevet

Jeg får bare "the specific media do not exist" men får se en drøss bakebilder...hm...

Skrevet

Ja jeg har tegnet alt selv. Så sendt det videre til ei som lager templates og bloggbakgrunner.

Det var utrolig billig og for hele designet betaler jeg ikke mer enn 500.-

Jeg har brukt over 3 uker på å finne ut hvordan jeg vil ha det og er utrolig glad for at jeg endelig får det slik jeg vil ha det. Har irritert meg grønn over ting på blogspot.

Nå irriterer jeg meg bare grønn på wordpress hihi....

Håper jeg får satt på designet i kveld og at jeg kan starte med ny nettside i morgen 1 januar :)

Skrevet

Har nå fjernet designet.... for dere som klikker dere inn på linken så virker den ikke mer ;)

Skrevet

Æsj, må vente, da jo *sukk*

Skrevet

likte nummer tre:)

gleder meg til å se den nye bloggen i morgen! jeg har nå vært og handlet inn masse utstyr til konfekt og skal prøve meg på de oppskriftene du har lagt ut;-)

har også etter å bli inspirert av deg meldt meg på mange kurs på cacas og storkost meg der! Så tusen takk for at du er en inspirasjon og setter fart på sånne som meg!!

samboer er strålende fornøyd med at jeg har funnet meg en hobby som han kan nyte resultatet av, hehe;-)

Skrevet

Åhh jeg vil også se:-( Men jeg lurer litt på hvem som lager design for 500,- ??

Skrevet

Monajenten: Det er ei i Usa. Det er helt vilt egentlig.

Nå skal jeg ha mye mer hos henne, logo, signaturer, templates til nyhetsbrev og en del andre ting så etterhvert vil det jo bli en ganske annen pris alt i alt. Men har man en wordpressblog og vil ha noe annet... enn alt det standargreiene... så er jo det ingen pris å tenke på....

Nå kan det jo hende at det skjærer seg helt og at det ikke blir noe design i det hele tatt haha... jeg ahr jo ennå ikke sett det "live"

Men håper det blir bra :)

Uansett så vil jeg jo etterhvert når jeg vet hva jeg vil med bloggen.... kanskje neste år investere i flere ting som gjør at de som besøker bloggen får en enda finere opplevelse når de titter innom...

Skrevet

Lager du min logo?

Quanta costa?

Skrevet

Jeg likte alternativ nr 2.Det så naturlig ut og ble ikke for mye liksom:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...