Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Her sitter jeg.. eller tar 5min på rompa før jeg igjen må på kjøkkenet og ordne maten. Har 2 små jenter som springer rundt og er sjalu på sin største søster som får alene tid med pappa. Min "idiotiske"mann fant plutselig at han skulle ta med seg sin eldste datter ( fra tidligere forhold) og se film på tv-stua. Så han hentet snacks, brus og pepperkaker og har nå satt på ringenes herre. Tipset om våre 2 barn her oppe, at de også hadde lyst til og være med, men fikk bare tilbake at jeg var ut etter og ødelegge hans alene tid med sin eldste datter. Våre to er for små til og se denne filmen, men hadde det ikke vært normalt at han hadde satt på en barnevennlig film og hatt pappatid med alle 3? Må sies at de har vært på skøyter alene i dag, kino i romjula og bruger king uten at jeg og våre 2 har vært med. Jeg er heller ikke ute etter og ødelegge pappatiden som han har annen hver helg + 2dager i uka. Men det får da vare grenser på å gjøre forskjell...? Mulig jeg er full av hormoner (gravid i uke 37), men synes han forskjellsbehandler ungene akkurat nå.. !!!??? Har mest lyst til og putte jentene i bilen og kjøre hjem til mamma og pappa og feire nyttår der. Så kan jo han få alenetid med sin eldste hele ettermiddagen/kvelden.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Dette er forhåpentligvis bare hormoner, for jeg ser ingenting galt med at han vil ha alenetid med eldste datteren. Barn vokser fort til, og kanskje han vil få litt tid med henne alene for å få snakket med henne på egenhånd, høre hva som skjer i livet hennes og hva som opptar henne. Om du ikke kan unne mannen din litt tid med datteren sin, syns jeg du er smålig.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Bor datteren hans hos dere? Hvis hun gjør det kan jeg se problemet. Men hvis han bare er helgepappa for henne synes jeg du skal være glad for at du har en mann som er glad i ALLE barna sine,
Tante Blås Squaw Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Jeg syns ikke det er å forskjellsbehandle i negativ betydning av ordet. Her har vi en 12åring, en på snart 4 og en baby på 5 mnd. 12åringen har helt andre behov enn de to minste, settingen du beskriver kunne like gjerne vært hentet fra vårt hjem ) Jeg tror ikke du er ute etter å ødelegge noe som helst. Har full forståelse for at du er sliten. Men prøv å se det fra jenta og farens side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå