Gå til innhold

Meg og mitt liv--

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten jente på 2 år.Også syns jeg mamma rollen er slitsom,men veldig koselig også.Syns det går bedre nå når hun har blitt to..Begynnt å prate litt og det er så morsomt.Men hater å stå opp tidlig om morgenene.Er vel ikke akkurat noe overskuddsmenneske.Er veldig mye sliten hele tiden.Har vært hos legen å tatt en del blodprøver men de finner ikke noe feil.Litt jern mangel bare.Men er sliten omtrent hele tiden.og når jeg har levert jenta mi i barnehagen så er det ofte jeg ligger i senga hele dagen for å hvile.Jeg jobber ikke .Skjønner ikke hva som er galt.Er vel litt deprimert i tillegg.Også tenkte jeg at jeg ikke orker mere barn,men så leste jeg på nettet i stad om enebarn.og da får jeg vondt inni meg.Tenk så stor glede barna kunne hatt av hverandre hvis de var to..Jeg er alene mor også men får hjelp av barnefar og min snille mor:).Sliter i tillegg med angst.Har ikke jobbet på ti år.Grunnet angst og søvnproblemer,men i det siste har jeg blitt sliten hele tiden..Men sitter å tenker på at jeg syns det er så leit at det ikke blir noen flere barn.Selv har jeg en bror ,husker hvor mye glede vi hadde av hverandre når vi var små .Men vi kranglet endel når vi ble ungdommer og har dårlig kontakt i dag..han sliter også psykisk..Jeg bor på 70 kvm.Og har bare to sove rom .Blir litt trangt med enda ett barn og sikkert dobbelt så slitsomt..Har bare så mye tanker .Greit å få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, jeg manglet litt jern.... hadde ikke troa på at det skulle utgjør det store om jeg fikk litt jern til - men HALLO!!! Det ble som dag og natt!!! Så vær så snill og ta jern du :) gjerne med en kiwi ved siden, ta taes jernet opp fortere.

Om du ikke jobber... prøv å gå deg en tur, hver dag, selv om du ikke orker. Begyn med 15 minutter for eksempel.

Spis sist måltid klokken 18 med gjerne en kopp søvndyssende te til (selges på helsekost).

Stå opp på samme tid hver dag og legg deg på samme tid hver dag, så godt som det lar seg gjøre.

Det med ett barn til... hun er jo bare 2 år, mye kan skje fremover. OM ikke, så har alenebarn det fint i dag! Det er ikke som før i tiden når barn kun hang hjemme i skjørtet til mor, barn må sosialiseres i dag, om de vil eller ikke...

Lykke til, det er tungt og være sliten hele tiden, og man blir bare mere og mere sliten!!!

ANnet energikikk - vær med en venn en kveld annenhver uke. Se en film, kjadre litt eller noe...

Skrevet

Hør på anonym over her, synes hun ga deg mange gode råd. Ellers tror jeg du trenger å føle deg nyttig. Få deg en jobb, hva som helst til å begynne med, bare så du får litt selvtillit. Da tror jeg du vil få mer energi også.

Klem til deg.

Skrevet

Få deg en jobb slik at du har noe fornuftig å bruke dagene til, så skal du nok se at energien kommer tilbake. Er vel ingenting i denne verden man blir mer sliten av enn å sove hele dagene.

Å tenke på enda et barn i den livssituasjonen du nå er er jo bare tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...