Gå til innhold

Gjennoppta vennskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min venninne hadde en kjempekrangel hvor vi var like gode, sa mange tåpelige ting. Vennskapet tok slutt, og vennegjengen tok hennes side. Hilste ikke lengre på meg. Nå er saken den, at venninnen min vil ta opp vennskapet igjen, mens vennegjengen fortsatt er avvisende mot meg. Hilser og kommer med noen høflighetsfraser, men det er alt. Synes det er vanskelig... Kan man redde vennskapet, eller er det mest sansynlig over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kuttet en gang veninna mi siden typen hennes var skikkelig ekkel mot meg :( Han sa stygge ting om meg til min veninne og hun trodde han.... De var sammen i 2 år, og jeg hadde null kontakt med henne, gadd ikke hilse på henne en gang!!!

Så en dag kom hun bort til meg og lurte på om vi ikke kunne legge det bak oss, og bli venner igjen. Jeg har slitt veldig med dette... det er jo mange år siden, og tror aldri vi kan bli like gode venner igjen, desverre... hun var det eneste veninne jeg hadde egentlig...

Vi ble noen månder senere invitert i brylluppet henne, syntes det var veldig sårt!!! Hele familien visste jo om dette her, ikke at jeg lagde noe oppstyr, jeg bare stoppet og ha kontakt med henne.

Men her virker det jo som dere har vært like gode da.... og i og med hun ønsker kontakt igjen og du har lyst, så drit i de andre vennene, de kommer seg nok etterhvert.

Det er så sårt og ikke ha en besteveninne... savner det utrolig mye :( Men men, må nok nøye meg med barn og mann - ikke det, det er fantastisk det og :) men hadde vært koselig å gå ut og kjadre litt med noen av og til.... noe som blir HELT unaturlig når i prøver - for jeg vet hun løper rett hjem og forteller sin mann det og så vrir han litt på det og så er det ikke sikkert han gidder hilse på meg neste gang vi sees....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...