Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?? Ang smitte fare..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire kvelden 3 par med barn i lag.. Men nå ringte veninna mi (som skal feire i lag) at datter hennes hadde oppkast i går og har hatt diare i dag.. Hun lurer da på om vi vil være i lag med de... Jeg vil jo selvfølgeligt det , men er ikke noe særligt lyssten på noe omgangssyke i huset da vi har tre små under skolealder. Men er jo kjempe synd siden det er nyttår og alt =( Hva hadde dere gjort i samme situasjon???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde droppet det, smittefaren er såpass høy at jeg hadde ikke tatt sjansen.

Skrevet

Jeg hadde ikke feiret med noen som er syke.

Vi var i familiemiddag i romjula med noen som var syke, og som ikke sa fra, og nå sitter vi alle mann og er syke. Utrolig irriterende! Så flott av din venninne er så grei at hun sier fra og hun har sikkert full forståelse for at dere blir hjemme eller feirer med noen andre.

Skrevet

Jeg hadde bedt dem over uansett, og latt det stå til. Gjerne passet ekstra godt på hygienen.

Vask hendene før måltid, ikke dele på hverandres snop, ikke drikke av hverandres glass osv.

Skrevet

Jeg hadde sagt nei.

Vi har også vært syke hele julen og skal nå få kost oss litt nyttår og denne siste helgen før jobb igjen.

Skrevet

Hun som kastet opp i går er fortsatt smittefarlig, så jeg ville nok sagt nei takk.

Skrevet

jeg hadde holdt meg langt unna dem:-)

Skrevet

Jeg hadde feiret sammen med de, men vært veldig påpasselig med hygiene og evnt. spriting av hender :)

Skrevet

Jeg hadde bedt dem over uansett.. Slik smitte går rundt uansett, og før eller senere får man det som går ;-) Hadde kjøpt inn antibac og brukt dette på gjester og oss selv når de kom, og servert hele familien Biola de nærmeste dagene. Det bekjemter det meste :-)

Skrevet

Jeg hadde bdt dem over så uansett. Jeg er ikke fanatisk på dette med smittefare, enten får de det som går eller så får de det ikke. Mine unger er ofte i kontakt med andre barn som er syke, men de er skjeldent syke selv.

Er ikke slik at man automatisk blir syk fordi om man er borti noen som er syke. Har svært gode erfaringer med å la ting stå til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...