♥ Smurfen ♥ Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg fikk en grusom hodepine igår kveld sånn plutselig, (migrene) da jeg satt og skrev her (spurte om kvalmen her igår) så spydde jeg plutselig skikkelig, rakk ikke ut på badet engang.. Idag har jeg også skikkelig hodepine sånn som dunker når jeg går, jeg har tatt to paracet idag fordi vi egentlig skal ha besøk og vi har masse og gjøre men jeg har bare måtte lagt i sengen istedet Jeg har sånne urinstix her hjemme og blodtrykksmåler på stixen så viser det 30(+) og blodtrykket mitt har den siste uken lagt på 110/59-60 og nå er det 109/70 skal det være minst 90 i undertrykk for at det kan være farlig? Jeg er bare 16 uker på vei skal jo ikke kunne ha det før uke 20 sånn egentlig og vil ikke være hysterisk og løpe til legen for den minste ting heller så trenger litt råd fra dere som kanskje vet noe mer om dette Godt nyttår også
zombie2be Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 har du migrene til vanlig? så lenge bt ikke er høyere, så hadde jeg ikke vært bekymret. men hva mener du med 30+ på stixen?? er det protein?
♥ Smurfen ♥ Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2010 ja det er på protein, jeg har bestilt den fra utlandet så kan være noe annet enn det vi har det vet jeg ikke, men det står ivertfall 30(+) og under der ser jeg nå at det står også 0,3 under.. det er den tredje på målingen så regner ikke med at det er masse.. første er negativ andre er trace så den som jeg fikk
♥ Smurfen ♥ Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2010 jeg har ikke påvist migrene forretsen men vet hvordan det er for jeg har hatt noen sånne anfall men er ikke plaget med det til vanlig.. skjer hvis jeg har hatt vondt i hodet en hel dag og ikke tar tabletter så plutselig får jeg en hodepine som ikke blir borte av paracet.. men denne kom liksom så plutselig i forhold til sånn jeg har hatt før
chicka_85. Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 jeg har også hatt mye hodepine tidligere i svangerskapet, skikkelig migreneaktig med oppkast, sluttet i uke 24 ca tror jeg. Har perioder med litt hodepine nå også. Tror det er hormonelt? Legen sa ihvertfall at det eneste jeg kunne ta var paracet og det funket jo ikke. Helt forferdelig smertefullt.. men det gikk som sagt over hos meg.
Galskapens overhode Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 på kontroll på onsdag hadde jeg spor av protein, bt på 130/80 og hevelser i beina.. Jordmor ville følge tettere opp pga fare for at jeg holder på å utvikle sv.sk.f. MTP hodepine skulle man være bevisst på trykk/press i pannen og tåkesyn. Er du usikker så tar du en sjekk.. bedre enn en for mye enn en for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå