Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg har ikke noen spesielle nyttårsforsetter selv, men jeg har litt planer. Jeg skal starte et nytt og bedre liv, rett og slett. Meg selv i versjon 2.0. Sunnere livsstil (kanskje trene når minsta er i barnehagen til høsten?), ny garderobe, detox-kur for å starte ordentlig på scratch, bli flinkere til å spare istedet for å "fortjene" osv osv ;-) Hva er deres forsetter eller mål for 2011 da? :-)
Cupcake! Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Hmm...har ingen konkrete planer..men noen ideer om hva som kan gjøres bedre i 2011. Tilby sønnen min og meg selv bedre middager. Syns det ofte blir veldig enkle løsninger. Det trenger ikke være så vanskelig hvis man bare planlegger litt..håper jeg.. Kjøpe meg ski og bruke dem. Er mange år siden sist. Ta vare på parforholdet. Blir lett nedprioritert med to små, jobb, hus og hjem..Så vi må gå mer på date bare vi to, og kanskje vi kan gå på ski sammen. Og generelt være litt mer tidlig ute. Slik at ikke bursdagsgaver og slikt må kjøpes i siste liten, da blir jeg aldri fornøyd.
*Lissi* Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Mer sex, hehe;-) Bli flinkere å trene. Prøve å bli kvitt resten av babykiloene etter fødselen i begynnelsen av desember. Ellers som hun over skriver: ta vare på parforholdet. Ikke så lett å prioritere hverandre med 5 barn i huset. Prøve å gå litt mer på date:-) Godt nyttår jenter!
meg & to små vampyrer Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Jeg har forsett om å kjøpe noen pene klær som sitter pent på meg fremfor feil størrelser fordi de er på tilbud. Ellers å leve som før. Kanskje prøve å begynne å svømme igjen. Og flinkere til å støvsuge.
serin@ Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Fullføre graden jeg tar, med B snitt. Mao. være en strukturert student nå i siste semester. Komme inn på master i UK. Trene 4 ganger i uken.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2010 Jaaaa, et høyere snitt på eksamenskarakterene bør jeg kanskje jobbe mot ja... Statistikken kommer til å rive ned hele snittet mitt, men får håpe at jeg får veiet opp for det i de kommende fagene ;-) Ja, der har jeg et forsett til gitt ;-)
serin@ Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Hehe!! Statistikk for deg er kanskje som ex.fac for meg?? Fikk en E...men men 1 fag trekker heldigvis ikke så mye ned, alt i alt
LadyLuck & Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 skrev en laang liste med en veninne (på fylla) forige helg *trene mer *spise sunnere *bli flinkere å kvitte oss med ting vi ikke bruker *1 venninnekveld i mnd (minst) * prøve nye ting oftere *ingen flere airheds/douchebags =P (snakker av erfaring) *fullføre ting man har begynt på etc
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2010 Ja det høres ut som om det er det samme for meg ja :-P Jeg ligger på en E nå i statistikk, men har kjøpt meg en bok jeg fikk anbefalt her. Statistikk for økonomifag av Jan Ubøe. Føler at det er noe lettere nå, men likevel skal jeg belønne meg selv om jeg i det hele tatt består. Jeg skal tulle bort 500 kroner på bare meg selv om jeg i det hele tatt består, og jeg går opp 250 kroner for hver karakter over det. Men SÅ skal jeg bli flinkere til å spare ;-) hihi
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2010 Mange gode der gitt ;-) Kan vel kanskje rappe et par fra den lista di jeg også. Flott at du kan tenke for meg, LadyLuck ;-)
LadyLuck & Skrevet 31. desember 2010 #11 Skrevet 31. desember 2010 dette er da deler av den redigerte lista.. sto mye rart på den orginale.. Men disse punktene er det nok miss.S og ikke jeg som kom på, så bearbeidet vi dem litt =)
Tante Blås Squaw Skrevet 31. desember 2010 #12 Skrevet 31. desember 2010 2011 er skrottens år - målet mitt er å bli ved så god helse som overhodet mulig, så jeg kan komme meg ut i jobb igjen )
Villa Perlesukker Skrevet 31. desember 2010 #13 Skrevet 31. desember 2010 Ikke irritere meg over min forlovede og la han være slik han er! Le mer med barna. Tulle hver dag. Leke mer sammen med barna. Bake hver dag. Snu all negativitet og frustrasjon over sure kjærringer til positivitet og skapeglede. Gjøre gode ting for min svigermor. Ringe mamma oftere. Rydde kjøkkenbenken etter bruk Ta ut hår fra badekaret når jeg har badet. Ikke kjøpe så mye bakeutstyr. Starte ny nettside
Gjest happy mom:) Skrevet 31. desember 2010 #14 Skrevet 31. desember 2010 Fullføre skolen TRENE mer enn 1 gang annenhver måned
FrøkenSprøken Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har en stor plan om å bli tynn igjen. Har lagt på meg tredve kilo de siste tre årene, og slik vil jeg ikke ha det lengre. Så jeg skal spise lite og sunt, og være flink til å trene. Og da tror jeg kanskje at jeg har nok å gjøre i 2011... Ja, og så skal jeg gjøre ferdig mastergraden min, og være snillere med mannen i mitt liv
signe maten Skrevet 1. januar 2011 #16 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har planer om å ikke ha så mye dårlig samvittighet. For det syns jeg at jeg har hatt for mye av i 2010... I stede for å bruke tiden på det så skal jeg nyte Jeg skal altså jobbe med tankegangen min og når den er i orden så tenker jeg at mye faller på plass av seg selv Vær snille med dere selv i året som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå