Gå til innhold

Må man ha på kjole i kveld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en fest i kveld, og forhørt meg med venninner hva de skal ha på seg... alle velger kjole. Men jeg har ingen jeg liker, og syns jeg ser så fæl ut i kjole!!

Kan jeg ha en svart tights med knehøye støveletter, og en fin/litt sexy topp til og slå til med litt sølvøredobber og en liten sølvveske?

Eller blir jeg ikke pynta nok da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor du bor eller hvilken gjeng du henger med, men ser litt for meg en sånn klassisk østkantgjeng med lipgloss i 8 lag og mest mulig hårprodukter. hehe Det finnes ingen kleskode for nyttårsaften, annet enn at du skal føle deg pynta og fin. Om "alle andre" gjør noe, betyr det vel ikke at du trenger å gjøre det samme? Har ikke foreldrene dine lært deg det, kanskje? ER du heldig så fryser alle andre i natt, mens du både føler deg fin og holder temperaturen. ;)

Skrevet

Kjole på nyttårsaften er et like stort must som å gå med sombrero når en skal spise taco.

Skrevet

Ja, gjør ikke alle det? :P

Hehe...

HI

Skrevet

Du skal bare føle deg vel, og gjøre det DU føler for. Hva så om du pynter deg opp med bukse eller noe? Du kan jo til og med se flottere ut enn de som er stivpynta i kjoler :-)

Hilsen frøken Sombrero :-P

Skrevet

Ja,tror jeg slår til med noe annet fint enn en kjole.. føler meg ikke vel i kjole, så da ser jeg jo ikke fin ut uansett, så lenge jeg ikke føler meg vel :)

Gleder meg til å pynte meg, og feire med gode venner, og ikke minst kjæresten.. :)

HI

Skrevet

Skjønner den med å ikke føle seg vel i kjole. Jeg synes det blir for trekkfult ;-) Så jeg foretrekker den andre typen pyntet og fin selv :-) Kos deg masse, og ha et godt nytt år =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...