Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Kommet meg igjennom sykdom og lært meg å leve med mine begresninger. Vært en god mor og venn. Reddet flere dyr fra en sikker død og gjort en forskjell for enda flere dyr. Jeg ser tilbake på 2010 som et vanskelig og tøft år, men alikevel har jeg klart å utrette mye jeg er stolt av. Tar med meg mye lærdom inn i det nye året For det neste året ønsker jeg å kunne bli enda friskere, hjelpe enda flere dyr og ikke bekymre meg for mye. Hvordan har 2010 vært for deg? Og hva ønsker du for det nye året?
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 2010 har vore eit forholdsvis slitsomt år, men bedre enn året før ) Vi har gått frå å ha ei lita jente med matallergi, astma, forsinka motorisk og språklig utvikling, smerteproblematikk og mistanke om epilepsi til å ha ei jente som er frisk som ein fisk, det einaste som heng igjen er sein motorikk, men det har vi fått forklaring på ) Så det begynte tøft, men sluttar veldig bra. Eg har fått meg ein super jobb etter 5 år som heimeverande, mannen har fått ei bedre stilling på jobben og eldstebarnet har hatt kjempegod framgang med treninga si og vil forhåpentlegvis ikkje ha andre synsproblem enn langsynthet til skulestart til hausten ) Ønsker for det nye året er å fortsette "alt" i same positive retning som vi har begynt no, at familie og vener held seg friske og at babyen som er venta i slekta er frisk og fin )
Tante Blås Squaw Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 * Husets herre og jeg har giftet oss mens jeg var ca 3 mnd på vei * Vi har fått vårt tredje og siste barn * Jeg har hatt hjerneslag. * Jeg har lært å håndtere trangen til å spise meg vekk fra problemer. * Jeg har oppdaget at jeg er langt sterkere enn jeg trodde * Jeg har fått tilbake en gammel bekjent - hun er blitt en veldig kjær venninne for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå