Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er passert 25 år, har aldri hatt orgasme. Prøvde med dusjstrålen nå i sted, men fikk det liksom ikke til. Begynte å kjenne en rar følelse, men klarte ikke komme noe lengre.. Hjelp! Har aldri hatt et forhold, og er redd at med en liten en, og i tillegg til denne uttryggheten i sengen, så vil jeg aldri finne meg en kjæreste, og en å danne en familie med. Ønsker meg iallefall 2 unger til, en mann og et rekkehus. Ja, den A4 drømmen.. (ble voldtatt da jeg var 18)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alfa og omega å få orgasme altså.

Skrevet

Du kan jo fint få en familie, mann, barn og rekkehus uten å få orgasmer, men selv synes jeg sex er mye bedre med orgasme. Mye av det handler om å være trygg på kroppen sin og å tørre eksperimentere. Orgasmer vil heller ikke automatisk gjøre deg selvsikker og trygg i senga, men det vil du jo kunne bli i et godt forhold med en mann du er trygg på...

Skrevet

Men hvordan skal jeg klare å føle meg trygg i sengen? Jeg føler jeg bare ligger der. Tør ikke røre penis til partner i det hele tatt!

Skrevet

men jeg har likt det å ha sex altså, men har nå gått over to år uten pga graviditet og det å være småbarnsmor alene. Men før har ikke orket å holde på hele natten, og siden jeg ikke får orgasme, føler jeg at partner sliter med å få det til å gå for han, og da blir jeg bare flau og har lyst å sove. Og det igjen får selvtillitten min i sengen til å bli dårligere og dårligere. Vil komme ut av denne rundgangen, og tenkte jeg skulle få luftet tankene mine før et nytt år, og nye muligheter...

Skrevet

Etter åtte år i dette forholdet har vi fortsatt ikke holdt på hele natta, det er jo så mange andre ting man skal ha tid til i døgnet, og jeg greier ikke helt å se det morsomme i å dra sexakten ut i det uendelige. Men selvfølgelig vet jeg jo at det er noen som liker deg óg, det gjelder bare å finne noen som liker det samme som deg.

Du må ha føling med bekkenbunnsmuskulaturen din, og siden du har født tror jeg jo at du har kontroll på den, for mannens del under akten altså :) Men det viktige er jo at du føler deg trygg på mannen du har med deg i senga, og at du faktisk kan snakke om sex med ham. For min del er ihvertfall orgasmen viktig, uten den den vet jeg ikke helt om jeg hadde orket å ha så mye sex :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...