Gå til innhold

hva i h..... er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skikkelige menssmerter og pyttelitt blod i bindet. trodde mensen hadde kommet. men idag ingen blod men likevel menssmerter.

blir helt gal! 8 uker siden fødselen. samme skjedde 5 uker etter fødselen. også da trodde jeg at mensen hadde kommet men det gjorde den ikke.

vet noen hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare 8 uker siden du fikk baby, tror du kroppen er tilbake til normalen allerede eller?!

Skrevet

det trodde jeg ikke heller. men opplevde ikke dette etter første fødsel. så det føles litt rart. og har ganske mye smerter og alle symptomer men mensen kommer ikke i gang liksom...

hi

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake 8 uker etter fødsel så det kan være den som er i anmarsj;)

Skrevet

Vet ikke om dette er til hjelp. Men jeg hadde det slik etter min første fødsel. Mensen smerter, litt blodspor og alle andre symptomer 5-6 uker etter fødsel. Etter en stund kontaktet jeg legen, ble videre henvist til sykehuset. Det tok de innvendig UL og fant ut at det lå igjen rester, blodansamling som ikke hadde kommet ut som normalt etter fødselen. Fikk da noen tabletter som hjalp meg med og få ut restene. De på sykehuset sa at når det gikk så lang tid, var alltid symptomene mensen smerter og gjerne litt feber.

Skrevet

skal på kontroll neste uke så jeg håper at jeg får hjelp med dette.

fryktelig irriterende å gå med sterke menssmerter og tidvis blodspor.

har ikke hatt feber iallefall.

føles som mensen er i anmarsj men det kommer ikke igang liksom. og magesmerter er ikke gøy! var til legen i forrige uke og tok CRP i forbindelse med noe annet og den var normal. tenkte på at det kanskje var livmorbetennelse men da hadde det vel gitt utslag på CRP.

og leste at livmorbetennelse oppstår max noen dager etter fødselen.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...