Patetica fåkksi Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Svaret må jo være ja, for jeg er en ekte Krangler og jeg har flere nyttårsforsett. Eller egentlig er det "nyttårsforsettelser" for jeg skal fortsette med ting jeg så vagt har begynt med. 1- Fortsette å trene. 2- Fortsette å spise mye brokkoli. 3- Fortsette å ta vitaminene mine. 4- Fortsette å være mer direkte. 5- Snakke mer med han jeg skal gifte meg med. Kanskje jeg tilogmed tør å si hvor jeg står.
Gjest Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Jeg tror ikke jeg er en krangler på DiB, men har mange indre konflikter om det kan telle for det samme. :-) 1) Forsøke å bli venn med vinteren. 2) Forsøke å lage et hjem, ikke bare et hus. 3) Være der mer for mine venner. 4) Forsøke å bli uvenn med dårlig samvittighet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 jeg ser ikke poenget i å forandre på det perfekte
Gjest amandine Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Ingen nyttårsforsett, men fortsetter der jeg slapp. Vær grei mot andre, se lyst på livet, ha åpne dører i hus og i sinn. Ta vare på de rundt meg og meg selv, og sist men ikke minst, hjelpe meg selv til å gå ned 15 kilo;)
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 1 - Fortsette å springe en tur når jeg har for mye energi i kroppen eller vaske gulv ved å skure skikkelig 2 - Slutte å bruke penger på tines iskaffe - min er bedre 3 - Ta med ungene på en laaaang ferietur når jeg blir arbeidsledig 4 - Være flinkere til å sende gammeldagse brev og kort for det er koselig med brev 5 - Sørge for at jeg har en jobb å komme tilbake til etter den lange ferieturen ....
Gjest sug lut Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Egentlig ikke, det er mer av samme type som dine, Patetica - FORTSETTE med ting. Sunn kost, fx. Og jevnlig trening. Og alt som er bra for meg og for mine. Opprettholde et helt års NEI til alle nye oppgaver (trener, klassekontakt, FAU, sånne ting) så jeg får avvikla alt og kanskje i 2012 kan ha et år helt uten noe. Ryddighet i hobbysaker-og-ting og i økonomi kommer aldri til å skje, men det går rundt, ting har sin plass selv om plassen aldri er hundre prosent ryddig, jeg finner det jeg skal, og jeg orker ikke teller penger men har en grov oversikt og kan betaler regninger, så der har jeg ingen større ambisjoner. Men å sykle på jobb når det blir bart, og ellers gå så mye jeg klarer (jeg har trillebag, jeg er konge) - og komme inn i et par fine kjoler til sommeren - det hadde vært snasent, det er et helt barn siden sist.
Villa*Novanta Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Nja, noen forsetter har jeg vel... 1) Bli en enda bedre mamma for storegutt Man kan alltid bli bedre på noe man alt er god på <3 2) Ta mer vare på meg selv! Unne meg litt mer, og sette av tid til bare meg ) 3) Tenke positivt i de fleste situasjoner.... Være optimistisk! Det er godt for helsa har jeg hørt - tihi.
ellen-propellen Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Jeg begynte så bra i fjor,med nytt håp nye drømmer og nye visjoner. I år vil jeg realisere noen av de:-) Om jeg klarer (å ta meg i nakken osv) vil jeg forsøke å få realkompetanse og skaffe meg papirer (skolegang/utdannelse) på det jeg ønsker å jobbe (mere) med. Begynner kanskje å bli voksen hehe
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Jeg skal først og fremst fortsette med trening og sunt kosthold med bla mye brokkoli ;-) og såå skal jeg prøve å bli ferdig/flinkere: bli ferdig med den jæ*** matta så jeg kan få kommet meg inn på høyskole :-) fikk snusen i studiet som pinnekjøtt-mannen: går på og vil gjeeerne søke meg inn der. spare.. akk og ve.. JEG TRENGER NY BIL!! Få oss noen møbler.. stilen er spartansk atm Kjøpe inn klær til lillepoden til barnehagen nu så jeg ikke trenger å tenke på det til neste år :-) det var det
Ugl@ Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Forsett og forsett, skal PRØVE å bli mer ryddig av meg så jeg slipper å bruke unødvendig tid og krefter på husarbeidet og husvasken. Men tviler på at det vil lykkes, er nok et rotehue uansett hva jeg prøver.
midgard Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Jeg skal kvitte med med en "burde byrde", så jeg har kommet frem til at 2011 skal bli bra og slakefritt år:) Jeg skal IKKE slanke meg:)
blomstre Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Skulle svare nei... men så begynte jeg å lete etter feil og mangler (skumle ting) og da kom jeg på at æ kan bake, men ikke brød... eller dvs, det var en gang for leenge siden. Så da lover jeg herved og jobbe hardt med meg selv for atter en gang å kunne gå mer og mer over til hjemmebakabrød istedenfor kjøpebrød. Muligens slår jeg det sammen med meditasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå