Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 2 uker siden. Har hver natt våknet av at dyna er gjennomvåt av svette. Snur dyna 3 ganger hver natt. Har temp på 35grader og oppdaget i dag to store lymfeknuter på venstre side på halsen som er kjempe vonde. Rett under skjevebenet. I tillegg har jeg en stikkende smerte i brystvorta når jeg ammer. Føler meg i fin form og har heller ikke vondt i halsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg ringt legen og bedt om en time så fort som mulig.

Skrevet

Hi her. Ringte, men det var stengt frem til mandagen. Hva trur du det kan være? Vente til mandag eller ringe legevakta i kveld?

Skrevet

Ringte, men det var stengt frem til mandagen. Lurer på hva jeg skal gjøre. Vente eller ringe legevakta i kveld. Ble litt bekymret over svaret ditt.

Skrevet

Kan du ikke ringe til legevakta? Så får de avgjøre om du må komme dit eller vente til mandag.Bedre og få høre det av fagfolk enn at noen her tipper.

Håper det ikke er noe alvorlig,og at alt går bra:)

Klem

Skrevet

11.13 var også hi. Første gang jeg svarte hang siden seg opp.

Skrevet

Jeg har ikke peiling på medisin overhodet, så du bør heller ringe legevakta og be om å få snakke med noen der :o)

Jeg har hatt lymfekreft og vet at det er bedre å sjekke seg en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Om du ikke har feber, og du får tømt brystene for melk så kan du se det hele an.....

Ikke uvanlig med forstørrede lymfeknuter ved amming....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...