Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg er ikke lesbisk, ei heller bifil. Jeg har aldri tenkt eller følt det slik om eller for en annen kvinne før. Hva som er spesielt med bestevenninnna mi aner jeg ikke. Jeg har et så sårt behov for å være god med henne. Kose med henne. Tilfredsstilt henne. Kjenne at hun nyter det jeg gjør med henne. Tanken på at hun skal gjøre noe med meg eksisterer egentlig ikke. For det har jeg ikke behov for. Vi har kysset et par ganger på fest. Mest for å vise oss fram på en måte. Det har ikke gitt meg så mye. Utenom en gang, da ble vi begge revet med. Og det ble intense tungekyss. Det var så deilig. Ville bare ligge henne ned, ta av henne klærne og nyte hver centimeter av kroppen hennes. Noen som kan forklare hvorfor jeg føler det som dette? Jeg har ikke tenkt å fortelle henne dette. Det som skjer i fremtiden, det skjer. Men vil ikke prate med henne om det. Tusen takk for svar. Hilsen en forvirret bestevenninne!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Hmm... Synes du skulle fortelle henne hva du tenker! Du er jo trosalt hennes bestevennine også sikkert Det er jo tydelig at hun nyter å være fysik med deg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Hvis du ikke liker disse følelsene må du selvsagt slutte å tungekysse henne.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Du er blitt påvirket av det simple motefenomenet som sier at ALLE damer skal ha lesbesex. Ikke noe annet enn det.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Hmmm... Nå er mine bestevenninner som søstre for meg, så jeg har aldri hatt den følelsen for dem. Men jeg har hatt lignende tanker for mer perifere venninner ved noen anledninger, og det endte med et fantastisk forhold - og jeg VAR helt hetero. Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men av og til bør man følge magefølelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå