Gå til innhold

hmm..tilgi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sambo kom med en skyllebøtte på julaften etter vi hadde lagt oss, lang historie!! jeg er kansje ikke noe a4 husmor, liker å tulle og er generelt utadvendt og kansje litt flørtete? meen det er meg.. Ville ikke latt det gå utover han på noen måte! han ville vertfall at vi skulle gå fra hverandre!! jeg gråt i 3 dager men pakket koffert å hadde tenkt å gå.. men nå er plutselig alt greit? han elsker meg så høyt..hvordan i h****** kan han det når han ber meg flytte ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har skiftet mening da... Innså vel alvoret da du pakket koffertene. Siden du gråt i 3 dager tilsier det at du også elsker ham. Men det kunne avgjort vært lurt å spørre om hva det var som plagde ham slik? Hvis dere ikke klarer å snakke om det, er det fint å oppsøke profesjonell hjelp siden det tydeligvis er noe som sliter på mannen din.

Skrevet

Åhh...du er ung og følsom.

Jeg har vært mye slik jeg også. Noe som endrer seg mere og mere

dess mere jeg vokser og modner som kvinne.

Menn sier mye rart.

En god mann kan ha lov å ha temperament. Og alikevel ha ett godt

hjerte og være en god mann. Tror det er kvalitet at han kan si hva han mener i tillegg til å elske deg og tjene deg på mange vis.

Se på det som ett utbrudd fra hans side og prøv å la det ligge.

Til neste gang så vet du nu iallefall at han får slike utbrudd iblant også

venter du med å freake ut helt i 3 dager til du vet for sikkert om det er seriøst eller ikke.

Når man lever med ett annet menneske må man nok lære seg å romme

endel skavanker og karaktertrekk.

Så lenge han ikke er en som mishandler deg eller lignendes, så er han nok

sikkert

bare ett menneske med opp og ned daler han også.

Kos dere på nyttårsaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...