Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Har skrevet her før om samboeren min som hele tiden må trykke meg i søla... Idag måtte han fortelle meg at jeg bare kan flytte siden jeg ikke bidrar så mye med det økonomiske.. Jeg er student, og det er han som har sagt til meg at dette går bra, og at det er bare for en periode. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg har så lite penger, og tenker mye på det. Prøver å hjelpe til på alle andre områder. Holder hus og hjem i orden og er ellers kjekk og grei, selvom jeg har mine drittdager og.. Nå ble han sur fordi jeg snudde meg i senga på feil måte.. Jeg bevegde meg for mye... Forklarte jo da at det ikke var meningen å styre så mye, og jada, han unnskyldte seg. Men nå er jeg lei av å være redd for å åpne munnen, og tilogmed snu meg i min egen seng... Blir flytting i januar ja!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Kom deg unna! Du har så mye å se frem til å glede deg til! Og når du er klar finner du deg en ordentlig mann! Hilsen en som har vært i samme båt og aldri har hatt det bedre
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Huff, ja det tror jeg på... Vil ikke ha det slik!! Er så sjalu på de damene som har drømmemennene.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå