Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 En slektning av mannen min som heter dette ( lita jente), synes det er helt harry.......
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Et av de fineste jentenavnene jeg vet om... Har selv 2 jenter og en av dem hadde kanskje het Daniella hadde det ikke vært for at mannen ikke likte det...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 Tenker ung mor uten utdannelse. Harry.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 Jeg har en venninne som heter Daniella, så jeg har bare positive assosiasjoner. Selv om det ikke er et navn jeg ville valgt selv.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Nydelig navn, skulle gjerne kalt dattera mi det, men mannen ville ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå