Gå til innhold

haha dere bleie hamstrere er morsomme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ler oss skakk ihjel her når vi leser om dere som hamstrer inn bleie pakker .

Lurer på hvor mange dere faktisk får brukt og hvor mye dere egentlig tjener på dette.

Hadde det vært doppair eller andre ting, så kunne jeg skjønt det, men bleier? håper ikke barnet deres slutter med bleie for tidlig nå da...

Det er da virkelig ikke så dyrt med bleier at man tjener en formue på å hamstre inn dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å joda, og du er bare misunnelig! Mohahahahahaaaaaa!!!!

Skrevet

Å herregud hvor arrogant går det an å bli.. mange syns det er greit å kunne spare en del penger på dette, og fra barnet er nyfødt til kansje 3 år, så sier det seg selv at det kommer til å gå en del bleier.. Og når bleiene selges for en fjerdedel av vanlig pris, så er det faktisk en del å spare også.. Bare fornuftig spør du meg..

Skrevet

Idiotisk spør du meg =)

mohahahahahahahahahahah!

Skrevet

Hahaha, du er samme hi av andre tråden, kjenner deg igjen på skrivemåten. Bedre lykke neste gang! ;-)

Skrevet

doppapir? Sånt man ruller hasj inni eller?

Skrevet

hehe har to barn som sluttet med bleie når de var to. Og har da virkelig bedre spare måter enn noen få kroner på bleier....

Har dessuten også brukt ulik størrelse på bleier til barna og bleiemerke så hvis jeg hadde hamstra inn til den første og tenkt at jeg kunne kjøpe det samme til neste hadde jeg bomma totalt.

Men fint med litt underholdning takk :-)

HI

Skrevet

Jeg har maaaaaaaasse bleier, og kommer til å bruke det i laaaaaaang tid framover og spare maaaaaaaaaaaange penger! :-D

Skrevet

haha herregud som dere gidder å bry dere om andres bleievaner. jeg dør av latter.

Skrevet

De verste hamstrene må jo ha lagt ned en betydelig innsats... Gått i butikken femti ganger ekstra, når de egentlig kunne slappet av på sofaen. Hvem kan gi dem disse sofatimene tilbake igjen?!

Skrevet

Jeg kjøpte i esker jeg, 16 pakker i slengen, null problem.

Skrevet

Spare penger gjør du bare hvis bleien plutselig blir veeeeeldiiiiig dyyyyreee

Skrevet

Og det blir de, 4 ganger så dyre:)

Skrevet

ja og da blir de jo veeelig dyre... hehe vi har jo de billigiste bleiene i europa

Skrevet

men det er jo kjekt da. slutter de tidligere, er det jo bare å bruke bleiene som bind, de er jo ikke så store....og mensen har vi jo til vi er rundt 55 eller så....joda, får nok brukt de opp :-))

og bind er dyyyyyrt !!!

Skrevet

Det er 23,90 ,- bleiepakkene på kiwi koster nå sant?

Si 24 kr, halv pris av dette blir 12 kr. per pakke. Stemmer fortsatt, sant?

Vi har kjøpt 50 pakker, som vi regner med holder i litt over 1 år, da er lillegutt 1,5 år, og garantert ikke sluttet med bleier enda.

Originalpris: 48 ,- pr. pakke

4 for 3-pris: 36 ,- pr. pakke

Bleiekrigpris: 12 ,- pr. pakke

50 pk org.pris. 2400 ,-

50 pk 4 for 3-pris: 1800 ,-

50 pk krigpris: 600 ,-

Spart på en 4-5 handletuer: 600 ,- kr.

Skrevet

Synes du skal regne en gang til jeg....

Skrevet

Til dere som irriterer dere over bleiehamstrere så har det vel kanskje ikke falt dere inn at kanskje en del av oss har barn i magen i tillegg til å ha et bleiebarn fra før???? En god del penger å spare fram i tid.

De pengene jeg sparer på dyre bleiekjøp kommer garantert til å komme godt med for min del..

Skrevet

Jeg skiftet bleie str til ungene 3 ganger i alderen 6 til 1,5 år så da håper jeg dere har tatt høyde for det når dere nå har "spart" de 600 kr... ellers blir det jo dyrere for dere. og hva hvis bleiene holder seg slik fremover... da har dere ikke spart en skit.

Skrevet

Jo men som sagt så har jeg to barn og de brukte to forskjellige merker ...så da hadde det ikke hjulpet om jeg hadde hamstret pampers til den andre som brukte libero etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...