Gå til innhold

Billig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må sambo og jeg begynne å spare...

Noen som vet om gode billige produkter(alt mulig) ?:) Tenker mest på dagligvarer da..

Idag fikk jeg faktisk mye billig

bleiepakke til 5 kr.(landlord)

Nedsatt shampoo og balsam fra Define, deo osv...10 per stk;)

Ble rett og slett lykkelig etter handleturen:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye bra first price produkter;)

Skrevet

Kjøp mye first price, men kjøp noe annet enn Define neste gang du handler shampoo. Venninna mi som er frisør, sier det er den verste shampoen som finnes. Er så mye silikon i den at om du er skikkelig heldig kan du miste håret:)

Skrevet

Hehe. Og Define reklameres som at den er laget av frisører, eller anerkjent av frisører eller hva det nå er :P Jeg liker når slikt blir avslørt.

Brukte mye den lilla Define tidligere for å drepe gulfargen i håret, men håret ble så fort fett med den sjampoen at det sluttet jeg med. Er vel den silikonen som er forklaringa på det da

Skrevet

Jeg elsker den shampooen, har brukt den i mange år, og frisøren min sier at håret mitt er friskt! =)

Skrevet

Håret/hårsekkene får ikke luft:)

Hun hadde i alle fall møtt endel tilfeller hvor folk hadde mistet deler av håret, og det var Define som var synderen.

Bare skyll godt, så går det nok fint å bruke ei flaske:)

Skrevet

Har brukt denne i mange år, og frisøren min sier hårety mitt er friskt =)

Skrevet

Helt enig, Define er et rævva produkt. Jeg har alltid hatt hår som er lett å greie ut, men med Define ble det helt håpløst.

Sånn ellers er jeg stor fan av First Price, vi pleier å kjøpe;

-fiskegrateng

-fiskepinner

-dopapir (når vi ikke har rukket å handle i Sverige)

-tomatsuppe

-diverse rengjøringsprodukter

-ferdig risgrøt

-ferdigpizza, frosne og ferske

-husholdningssaft (pantbar flaske)

-pulverkaffe

-grovbrød

-batterier

-brun saus og bernaisesaus

-kjeks

-leverpostei

-makrell i tomat

-sjokopålegg

For de som drikker mye mineralvann er Rema genialt - en kasse Taffel seiler inn på rett under hundrelappen, og Taffel er minst like godt som Farris etc.

Kiwi har Go' Helg-tilbud, sjekk kjøttdisken på fredag og lørdag.

Prøv også Cirkel kaffe, den er billig, men god ;o)

Kiwi har dessuten bleie- og barnemat-tilbudet som du garantert har hørt om :o)

EuroPris har snille priser på en drøss varer, det lønner seg å ta seg tid til å sjekke hele butikken. Vi handler vinterdresser, superundertøy, strømpebukser, sokker, votter, hansker og luer til ungene der.

For lys og andre pyntesaker til heimen, styr unna Kremmerhuset etc og gi heller -nille, Biltema, SparKjøp og EuroPris en sjanse.

Hobbysaker er langt billigere hos Biltema og Clas Ohlsson enn hos skitdyre Panduro.

Jeg er en fattigslask, så jeg elsker å spare penger ;o)

Skrevet

Jeg er også en sånn som liker å handle billig :)

Kjøper derfor stearinlys på Ikea (50 hvite til 89.Europris hadde 10 lys til 59.)

Makaroni og andre pastavarer kjøpes på Europris+ i pakker på 2 kg.

Hamstrer sauser når de har 4-pk på tilbud.

Kjøper kun toalettpapir og tørkerull når Coop Obs har sekketilbud.

Følger med på 40% tilbudene butikkene ofte har.

Ica har 40% på alle vaskemidler innimellom,da hamstrer jeg gjerne en hel handlevogn med alt fra zalo til vaskepulver og skyllemiddel :)

Kjøper alltid first price bacon,rundstykker,revet ost,kaviar og mange andre ting.

Det smarteste er å lage handleliste og handle kun en gang i uken,og fylle på med melk og brød i løpet av uken.

Lykke til med sparingen :)

Skrevet

haha husker jeg var hos frisøren. hun sa: for all del, ikke bruk define. da kan du liksågodt vaske det med lano eller annen håndsåpe.

Skrevet

Jeg vil også ha flere sparetips - så jeg dytter! :o)

Skrevet

Jeg elsker også å handle billig og på salg!:)

VI handler kun på Rema til daglig.

Er veldig glad i landlord merket både når det gjelder bleier (til 5 kr) og sauser, saft, mais, supper osv..kjøper alltid nordfjord sin frosen kjøttdeig der til 19 kr for 400 gr.

Ellers elsker vi wearhouse butikken..her selger de ofte klær som er outlet, altså klær som har vært hos cubus, bik bok, dressmann osv...

Har funnet mange flott cubus klær til barn der, ullvotter, ullluer til 50kr stykk, vinterdress før 700kr på cubus selges der for 199kr , bikbok klær til meg 50 kr for en genser, ulltøy til barn fra cubus til 50 kr osv osv:))))

Ellers elsker jeg sparkjøp, Ikea....

Handler nesten alt av klær til ungene på salg..det samme med mine klær.

Det beste er at min tidligere kresne mann er blitt lik meg og er også veldig på dette med å handle billig!!:)

Vi har ellers god råd tror jeg. Mannen tjener 800 000 kr i året. Jeg jobber ikke men har ca 120 000 kr i året..pluss barnetryd etc...

Vi sparer heller til ferier, pleier å reise til syden 1-2 ganger i året og drar ofte på utflukter..

Når det gjelder hjem så har vi ok stil, ikke noen dyre møbler

Bilen er fin da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...