Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Det er galt å IKKE gå på fest, eller å skaffe seg barnevakt for å "slappe av" om kvelden? Jeg og mannen synes ikke det er noe særlig å ta en fest og bli fyllasjuk, og vi har heller ikke behov for å sende vekk barna for å slappe av om kvelden. Hva er så galt med å ikke gjøre det? Selvfølgelig har vi også våre voksenstunder og har behov for en liten avstikker utenlands eller lignende en gang i blandt ( er vel halvannet år siden sist), men herregud, er det så fælt at vi ikke gjør slike ting ofte da? Vi klarer fint å overleve hverdagen MED barna også.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 vi tar en eller to weekend i året på tur uten barna, resten er vi stort sett hjemme. Syns det er avslappende nok bare at barna ligger i sengene sine :-) men uansett bryr jeg meg ikke om hva andre måtte syns å gjøre, bare jeg har det bra selv....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Vi er har aldri følt noe behov for å dra noe sted uten barna. Man kan da kose seg sammen på kvelden etter at barna er i seng.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Hva med å ta en fest uten å bli fyllesyk? Treffe venner i hyggelig lag og sånt?! Jeg er i hvert fall glad for å kunne gjøre det... noen ganger med barn, og noen ganger bare voksne. Og anledningene må gjerne skje litt oftere enn en gang hvert halvannet år, for min del. Vi klarer hverdagen fint med barn vi også, men vi synes faktisk det er godt å bare være oss noen ganger også. Galt å la være? Nei, sikkert ikke, men jeg tror det er sunt å gjøre det litt oftere likevel...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Dere skjønner at ikke alle har det akurat slik som dere? Vi har fått en kronisk sykt barn. og har vært sinnsykt mye våkne på natten i over et år nå. Det er veldig deilig når jenta vår kan overnatte hos sine besteforeldre slik at vi kan få en kveld for oss selv, og en natt sammenhengende søvn.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Det e jo ikkje alle som har venner som får barnevakt, eller ikkje har barn, og kan komme på besøk til deg bestandig, syns egentlig det e en uting at enkelte kun skal ha besøk, og aldri komme på besøk....syns som oftes at vi har alt for lite tid med ongene i ukedagene, men vi har godt av litt "fri" innimellom å bare være kjærester, Ongene kommer jo til å få seperasjons angst, den dagen de skal sove hos en venn, eller på skoleturer.... Trur åsså at ongene går glipp av den gode kontakten med besteforeldre,onkler, tanter, gudforeldre ol visst de aldri fårovernatte/være alene med.... Bare noen av mine tanker, (det e faktisk ikkje bare for foreldrene dette bør gjøres!!)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Det er jo noe helt annet da a 00:05 Hi tenker vel mere på folk som må ut å feste og ikke med barn som ikke sover om natta av ulik grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå