Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Orker ikke legge meg å sove før samboer kommer hjem, er så koslig å legge oss samtidig. Sååå mens jeg venter, underhold meg !
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Her om dagen var jeg,min sønn på 3 mnd og typen på butikken, eller jeg var på butikken, de ventet i bilen! Da jeg kom ut igjen åpnet jeg døra på bilen og lurte på hvorfor typen hadde flyttet barnesetet til denne siden (Jeg sitter bak og passer på, hønemor)...Skjønte for tegninga da jeg hørte en ukjent mannestemme : "ehhh..hallo??" Hehehe
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 jeg tror jeg har lagra en link til mange morosmheter her inne, og flauser...skal se om jeg finner den...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 hahaha !! den er kjeeee Kom foresten på en lignende historie. Min venninde hadde hasta inn på butikken, låst bilen og alt. Hasta ut igjen, låste opp bilen, satte seg inn og merket at setet var alt for langt bak ! Hun så seg rundt....UUPS, feil bil ! Hun har altså låst seg inn i en helt lik bil! Hun låste bilen og fant sin egen. (hunday, 90 et elleranna mod)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 ikke meg da, men ei som gikk i klassenpå vgs. Hun pendlet til og fra skolen. Hun hadde en busstur på ca 3-4 mil til skolen og var som regel veldig trøtt på morgenen. En morgen våknet hun da bussen stoppet ved jernbanestasjonen. Hun hadde hodet i fanget til personen hun satt ved siden av (ung fyr med millitæruniform) og han hadde en flekk med sikkel på låret:D hehe, ler den dag i dag når jeg tenker på det:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141320523 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139240759 solbrillehistorie...hehe Hehe, man føler virkelig at man "blomstrer" i sånne sammenhenger. En dag jeg skulle på jobb var jeg skikkelig stressa. Løp rundt og lette etter nøkler, tlf, kort, penger, etc. Fant en femtilapp som jeg brettet sammen og la i bukselommen og satte av gårde for å rekke bussen. Det var midt på vinteren, mørkt og kjipt og en haug med mennesker som presset seg inn på bussen samtidig. Mens jeg står og venter så ringer tlf og jeg begynner å stresse for å finne den i veska. Mens jeg leter etter den går jeg inn på bussen, stikker hånden i lomma og gir bussjoføren pengene. Trodde jeg. Bussjoføren satt der med en OB i hånda! Så ser han på meg med DET gliset og sier: "Den der kommer du ikke langt for". Følte meg litt lur da, ja. Hadde en god en på toget for noen år siden også. Jeg skulle på st.feiring i en annen by og hadde stresset hele dagen på jobben. Løp hjem, dusjet, skiftet, sminket meg etc. La solbrillene i veska og løp av gårde til toget. Solbrillene mine var siste skrik, sånne diiigre med litt tykk, sort innramming. På toget satt jeg ved siden av en skikkelig businessmann i dress og slips som satt og jobbet på laptopen sin. Jeg satt helt i min egen verden (tenkte vel på noe) og da sola plutselig traff ansiktet mitt grep jeg etter solbrillene i veska. Jeg satte solbrillene på, men følte at "noe" var helt feil!! Jeg snudde meg mot han businessmannen og han så først helt sjokkert på meg og så virket han plutselig litt irritert. Plutselig gikk det opp for meg; glassene til solbrillene hadde falt av mens jeg løp og lå igjen i veska. Så jeg satt og glodde på businessmannen med bare de digre, sorte rammene. Det er da du bare har lyst til å ta kvelden.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Hihihi ! Min svigerinne sovnet på toget en gang, og hun våknet av at hun slapp en høylytt promp! Så sitter det en "jamaica-fyr" rett overnfor henne, og sier: -You got to spread them out baby! -HÆ? sier hun -Like this, sier jamaicamannen Og sprer ut rompeballene sine før han setter seg godt ned i togsetet. Da skal det vist komme mindre lyd ! Hun ble ikke mindre flau av tipset liksom!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Jeg var hos legen som 16-åring. Hadde fått en 200 lapp av mamma til å betale med. Når konsultasjonen var ferdig tok jeg hånda i lomma og gav legen 200-lappen. Han tok imot og brettet den ut, og da falt det ut en kondom som hadde ligget i lomma og kommet inni pengeseddelen. Hadde lyst å forsvinne fort da ja..
Gjest Balle Klorin Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Som 15-åring skulle jeg tøffe meg på butikken og hoppe over den bommen mellom kasser som ikke er i bruk. Men hoppet ikke høyt nok, foten hektet seg fast øverst på bommen og jeg fløy over og landet på magen. Skoen spratt av og landet langt fra meg. Det gjorde skikkelig vondt, men det verste var skammen og latteren fra guttene som sto ved utgangen- og som var målet for min trang til å vise meg frem.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 Jeg var 17 år og den splitter nye typen min hadde nærmest bært meg til senga fra sofaen. Var så trøtt at jeg sovnet med en gang hode traff puta. Typen min var derimot ikke trøtt, han var det stikk motsattte kan man si. Plutselig kommer han bak meg og kliper i midja ovenfor "sideflesket", og jeg skvatt så mye at jeg slapp ut en diger promp! Jeg ble så flau at jeg helst ville sove videre i 100 år. Typen min falt sammen av latter, og han gjorde ikke det lenger etter den episoden:P
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #11 Skrevet 31. desember 2010 23 48 Hahaha:D Solbrillehistorien var genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå