Gå til innhold

bilsete spørsmål - se hit gjerne du som har erfaring=) maxi cosi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en sånn maxsi cosi m base til å ha i bil. Den som er 0-13 kg eller 12 mnd??

Veldig snilt og få den nå tenker jeg: den er i grunn 'slitt', kjenner stoffe/komforen er helt ned i isoporen.

De som selger sier det ikke er noe galt så lenge den ikke har vært i kollisjon og det har nok ikke den vært.

MEEEEEN ::

Jeg har lyst på ny jeg,, da er den ubrukt, bedre sittekomfor? for bebissen min,,

Men han er 6,5tung hvertfall i en alder av 9uker,

Hvor lenge ca trur/vet du jeg vil ha utbytte av stolen? jeg tenker jeg kommer til å ha brukt for den i halvt år minst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta av trekket på setet, hvis du gjør det ser du om isoporen er skadet eller ikke. Hvis den er det, så hadde jeg kjøpt et nytt. Ser isoporen hel ut, så ville jeg brukt det. Vi har en sønn på 8,5mnd og han har fortsatt god plass i setet, husker ikke hva han veide når han var 6,5uke... Eldste sønnen vår brukte setet til han nærmet seg 1år, andre vet jeg har brukt setet frem til barnet var nesten 1,5år og andre igjen har vokst fra setet når de har vært ca 6mnd (men han var 10kg på 6mndkontrollen...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...